75% chans att få nya First kabinen på Boeing 747-400

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Concorde, 28 Maj 2012.

1. sunkan

sunkan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag och min sambo flög OF till Boston i april på award med 2-4-1. Vi fick fylla i ett formulär direkt på flyget om vi ville ja 50 000 avios eller kontanter. Vi fick alltså 100 000 avios för en resa som ToR kostat ca 130 000. Ganska bra värde :)

2 personer gillar detta.
  2. EricT

EricT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi hade oturen att få nya F. Inga avios alltså. Åt en hamburgare som var rätt OK. Borde posta lite bilder någonstans. Kan ingen starta British Airways F (bildtråd) och British Airways CW (bildtråd) där man kan posta sina bilder utan att skriva reportage mm?

1 person likes this.
  3. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra idé - jag vet inte vad som skiljer mellan gamla och nya F. Du kan väl själv starta tråd :)

4. Homer

Homer Medlem

5. Homer

Homer Medlem

Knucket och agehall gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!