Senaste nytt

74 timmar, 18.889 miles, 1 hotellnatt, 4 long-haul Första klass, 2 short-haul Business class

ANA har väl sänkt sina skatter och avgifter rätt mycket senaste året vilket säkert är orsaken till att det skiljer lite i pris på din resa och den Simon gjorde.
Kan de verkligen skilja 25 % på hela beloppet? De låter i så fall som ANA plockat bort sina avgifter helt i så fall...
 

palmen

Moderator
Kan de verkligen skilja 25 % på hela beloppet? De låter i så fall som ANA plockat bort sina avgifter helt i så fall...
Jag hittar inte tråden nu men @Dr. Miles sammanställde detta för några dagar sedan om vad det kostade i skatter med olika bolag från europa till bangkok tror jag det var.

EDIT: Bara för det hittade jag tråden nu, den låg i SAS Eurbonus-forumet, där tittade jag inte
Jämförelse av summa av bränsletillägg+skatter för bonusresa Stockholm-Bangkok med SAS EuroBonuspoäng | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

Dr. Miles

Expert
Jag hittar inte tråden nu men @Dr. Miles sammanställde detta för några dagar sedan om vad det kostade i skatter med olika bolag från europa till bangkok tror jag det var.

EDIT: Bara för det hittade jag tråden nu, den låg i SAS Eurbonus-forumet, där tittade jag inte
Jämförelse av summa av bränsletillägg+skatter för bonusresa Stockholm-Bangkok med SAS EuroBonuspoäng | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Jag sparar mycket pengar åt andra, trots detta är det svårt att använda mina AHO Tea Points. Det måste vara sämsta bonusprogram någonsin, va? ;)
 

TjudöBoy

Medlem
Mycket trevlig resa ser jag, känns dock som lite "korvstoppning" som du även skriver. Hoppas du han njuta av resan oxå! :)
LH F och FCT samt ANA F ser jag att man måste få med på listan av "things 2 do".
Åkte med frun på en lite liknande resa för några år sedan, vi var 8 dagar å frugan tyckte det var jobbigt... Iofs så kan det ju oxå bero på att hon sög i sig 2 flaskor "bubbelfika" ombord på Asiana planet mellan FRA-ICN. ;):D
 
Toppen