72h Sydkorea/Japan-rea - 50% rabatt

Diskussion i 'Hilton Worldwide & Honors' startad av flybob, 2 Juni 2014.

1. flybob

flybob Medlem

72 Hours Time Sale

Boka senast: 7:00 onsdag morgon
    Bo mellan: 3 juni och 31 augusti 2014.

agehall, du reste först senare va?

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, jag ska tyvärr inte dit förens mars nästa år, så denna rea hjälper inte mig. :(

3. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ska till Japan i augusti, mina bokningar på IC kanske får ge vika om jag hittar något vettigt, är dock statuslös på Hilton :(

4. Synd att Premium Membership P2 på MilePoint är slutsåld. Annar hade det varit en bra deal.

5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    De datum jag tittar verkar vara normala priser även fast man bokar med 50%, elelr dras rabatten av senare vid betalningen?

6. Priserna i kampanjen är per person när 2 personer delar ett rum. Kanske det är andra priser som gäller om man bokar som en person?

7. flybob

flybob Medlem

Ser till och med ut att bli dyrare med rabatten. Skulle kollat noggrannare innan jag postade.

Standard
    standard.PNG

50%.
    50pct.PNG

8. Tack flybob, denna gjorde stor skillnad på Conrad i Tokyo jämfört med vanliga Hilton i Shinjuku så nu får jag chansen att testa.
    Äntligen en möjlighet att fixa morgonrushen på Tsukiji som jag varit på väg till i minst 10 år!

Som noterat ovan, raten var inte alltid bra så jämför med andra koder.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!