Senaste nytt

60 timmar first på en vecka

Dr. Miles

Expert
Tack allihop som följde mig igår. Nu är jag där ölen är god.
Imorgon väntar en separat bokning i United Economy över dagen. Till LAX och se SAS landa från In-N-Out är planen. Hoppas på bättre tur imorgon med allt.
Jag undrar om vad försäkringsbolaget hade sagt ifall du claimade ersättning för missade connection i Tokyo när du reste mellan Los Angeles och San Francisco...
 

Brandten

Medlem
Hello San Francisco!

Har ätit den bästa köttbit någonsin ombord på NH8. Att kött kan göras så bra ombord!
Hade bestämt för mig att jag skrev samma sak under bilden på min köttbit på NH201 men kom på att det (tro det eller ej) var på en bild från United F. Hur som helst, håller med dig. Den är fantastisk!
 

Brandten

Medlem
Tack allihop som följde mig igår. Nu är jag där ölen är god.
Imorgon väntar en separat bokning i United Economy över dagen. Till LAX och se SAS landa från In-N-Out är planen. Hoppas på bättre tur imorgon med allt.
Då får vi försöka ha koll på SK939 och se om den kommer iväg. Inte varit bästa tiden för SAS long haul senaste dagarna....
 
Passar väl på att ladda upp bilder från middag och 2nd serving från Asiana.
Har sagt det förut och säger det igen. Det är världsklass i flygmat på Asiana! Slår alla konkurrenter rätt hårt på fingrarna inom Star Alliance.

Middag (Western menu)
Visa bifogad bild 72045
Visa bifogad bild 72046
Visa bifogad bild 72047
Visa bifogad bild 72048
Visa bifogad bild 72049
Visa bifogad bild 72050
Visa bifogad bild 72051
Visa bifogad bild 72052

2nd serving (Western menu)
Visa bifogad bild 72053
Visa bifogad bild 72054
Visa bifogad bild 72055
3:e bilden, Steak tartar? :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Vilken flight då? Inte från NRT till LAX/SFO vad jag kan se, bara Business på de 77W / 789 som går därifrån.
Du har rätt, det var Matrix som var fel där på UA2724
2E08F4B6-7CF7-4D2E-BDFF-6F65D6CBBB7B.png
 
Toppen