Senaste nytt

6.000 Eurobonuspoäng med Avis, hyr 15 oktober 2019 till 31a mars 2020.

Homer

Medlem
Jag kommer ihåg att jag bokat en bil med detta erbjudande och tänkte boka en till. Nu står det 4 dagar i villkoren. Eller är detta inte samma?

Res iväg med 6000 EuroBonus poäng

1. Kampanjen är endast giltig för reservationer gjorda via www.avisworld.com/EuroBonus

2. Endast giltigt för reservationer gjorda mellan 1 oktober till 30 november 2019 med utcheckning mellan 15 oktober 2019 till 31 mars 2020.

3. Blackout-perioden gäller för hyror som äger rum mellan 16 december och 5 januari 2020.

4. Kampanjen SAS EuroBonus Extrapoäng är giltigt för hyror i USA (Nord Amerika och Kanada), Europa, Mellanöstern, Afrika och Asien.

5. 6000 Extrapoäng tilldelas för hyror som är 4 dagar eller fler och med bilgrupp C eller högre.

6.6000 poängen inkluderar alla standard baspoäng. Du tjänar max 6000 poäng per hyra under den här kampanjperioden.

7. Erbjudandet är endast giltigt på separata hyror där dagarna är sammanhängande.

8. Kan inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter.

9. Kampanjpoängen kommer att tilldelas på högst tre hyror under kampanjperioden.

10. Avis och SAS EuroBonus standardvillkor och bestämmelser gäller.

11. Dina EuroBonus-extrapoäng tilldelas direkt till ditt EuroBonus-konto inom 14 dagar efter att uthyrningen har skett

3 dagar stod det innan kampanjen började gälla, se första posten i tråden, men de ändrade dagen efter, se post 23
 

Samosaguas

Medlem
Kampanjen är förlängd till bokningar gjorda fram till slutet av året.

Tjäna 6000 Extra SAS EuroBonus-poäng vid din nästa hyra.

Vi förlänger kampanjen på 6000 SAS EuroBonus-poäng på din nästa bilhyra hos Avis. Ta chansen och boka din bil innan den 31 december 2019, för hyror gjorda fram till den 31 mars 2020.
 

Canadien

Medlem
Om någon scrollar upp till början av tråden för att se villkoren så gör inte det, det står fel i första inlägget eftersom de ändrade från 3 dagar till 4 dagar minimum hyra.
 
Jag behöver hyra en bil 2-6 jan men det står " Blackout period applies for rentals taking place between 16th December 2019 and 5th January 2020" innebär det att man inte får några poäng under den perioden? Om det är så har ni tips på någon annan bra deal man kan ta del av under de datumen jag vill hyra?
 

palmen

Moderator
Jag behöver hyra en bil 2-6 jan men det står " Blackout period applies for rentals taking place between 16th December 2019 and 5th January 2020" innebär det att man inte får några poäng under den perioden? Om det är så har ni tips på någon annan bra deal man kan ta del av under de datumen jag vill hyra?
Denna deal gäller för bokningar fram till sista november så spelar ingen roll i ditt fall.
 

Rebel

Medlem
Kampanjen är förlängd till bokningar gjorda fram till slutet av året.

Tjäna 6000 Extra SAS EuroBonus-poäng vid din nästa hyra.

Vi förlänger kampanjen på 6000 SAS EuroBonus-poäng på din nästa bilhyra hos Avis. Ta chansen och boka din bil innan den 31 december 2019, för hyror gjorda fram till den 31 mars 2020.

@palmen våra år slutar visst olika månader då ;).
 
Toppen