Senaste nytt

538 US Airways Dividend Miles för 52 kr

Napapijri

Medlem
US Airways har en egen daily deals-sida där man får 500 miles när man signat upp och gjort sig första inköp. Sidan har just nu ett av deras billigaste erbjudanden hittills, $7.5 US för en prenumeration på Vogue. Eftersom man dessutom får 5 poäng per spenderad dollar ger detta alltså 538 miles för 52 spenderade kronor, helt okej med andra ord.

Ni får, ödmjukt, gärna använda er av denna länk: DM Daily Deal Registration

Ni måste ha ett Dividend Miles-konto, och när ni registrerar er ska ni uppge ett amerikanskt postnummer, där kan ni exempelvis använda 80918. Ni behöver inte plocka ut prenumerationen och kan så inte heller göra om ni inte har amerikansk adress.
 
US Airways har en egen daily deals-sida där man får 500 miles när man signat upp och gjort sig första inköp. Sidan har just nu ett av deras billigaste erbjudanden hittills, $7.5 US för en prenumeration på Vogue. Eftersom man dessutom får 5 poäng per spenderad dollar ger detta alltså 538 miles för 52 spenderade kronor, helt okej med andra ord.

Ni får, ödmjukt, gärna använda er av denna länk: DM Daily Deal Registration

Ni måste ha ett Dividend Miles-konto, och när ni registrerar er ska ni uppge ett amerikanskt postnummer, där kan ni exempelvis använda 80918. Ni behöver inte plocka ut prenumerationen och kan så inte heller göra om ni inte har amerikansk adress.

Jag skulle registrera mig förra veckan får att få 500 miles och sen handla på internet men när jag kom till delen där man ska uppge ett amerikanskt postnummer (och jag har inget) tänkte jag att det kräver att man ska vara US resident. Ska prova det idag. tack för tipset:)
 
Har clickat på länken övan men kunde inte fortsätta: Billing Address i USA behöver jag och jag undrar om jag kan skriva min väns address i NYC...bara så att de skickar ingen räkning till honom:)
 

Napapijri

Medlem
Var behöver du skriva billing adress? Det räcker ju med postnumret? Under "PERSONAL DETAILS" krävs det inte att du skriver i någon adress.
 
När jag klickar på Vogue deal, och skulle betala för 1år subscription, måste jag skriva en komplett adres på Billing adres. Annars går det inte vidare.
 
Toppen