Senaste nytt

5000 baspoäng för 1497kr på en lördags förmiddag

Stefan62

Medlem
Man måste som sagt gå igenom säkerhetskontroll även vid direkt transfer. I stort sett alla butiker och loungerna ligger innan säkerhetskontrollen. För nån månad sedan tog det 5 minuter i fast track och uppskattningsvis 15 minuter för de andra.

Jag provade bara Lufthansas lounge och den var inte mycket att skryta med. Skulle nog sikta på A3:s lounge i första hand men det hann jag inte med.

Hur fungerar det om jag checkat in online för retur-resan och redan skrivit ut boarding-kort? (Eller är det så att man måste land-side för att komma rätt?)
 
Även till Rom FCO kan man åka för ca 1300 kr tur och retur samma dag under flera datum i Sep-oktober. Till Rom verkar dessutom den härliga rymdraketen MD-80 vara ganska vanlig;)
 

Homer

Medlem
Även till Rom FCO kan man åka för ca 1300 kr tur och retur samma dag under flera datum i Sep-oktober. Till Rom verkar dessutom den härliga rymdraketen MD-80 vara ganska vanlig;)

Men Italien ger bara 3.000 poäng t/r http://www.flysas.com/en/uk/EuroBonus/Earn-points/airlines/SAS-Group/SAS/Chart/


Man kan åka till Malaga och Alicante via CPH eller OSL för 2.200 i November/Dec, från ALC anländer flighten till ARN 02:45 är man en hårding stannar man på ARN och tar flighten till ATH som går 05:45 :p
 
Sådär...nu har man bokat in en flygtur ARN-FCO-ARN en tisdag i september. Den ger 3000 poäng.
Bra avgångstid från ARN.. klockan 10.55
Det blir en total flygtid på 6h.30min med rymdraketen MD-80...helt klart värt dryga 1300 kr:D
Viggen och MD-80 har ju i grunden samma Pratt & Whitney motorer;)
 
Toppen