Senaste nytt

500 gratis poäng med Trygg-Hansa

Coco

Medlem
Nu har jag gått in ytterligare 25 poäng från Trygghansa utöver den första 1 poängen som de flesta verkar ha fått.
 
Nu har jag gått in ytterligare 25 poäng från Trygghansa utöver den första 1 poängen som de flesta verkar ha fått.
Då måste du ha tecknat en försäkring där, eller så tror de åtminstone det.

http://www.trygghansa.se/campaign/eurobonus/pages/default.aspx?utm_source=sas&utm_medium=email&utm_campaign=sas-eurobonus-juni
I samband med tecknande av försäkring sätts ett (1) Extrapoäng in i registreringssyfte, även om försäkringen först börjar gälla senare.

Men fortfarande ingen som har fått in sina 500 poäng för offerten?
 

Meazza

Medlem
Jag var i kontakt med både SAS och Trygg Hansa i förra veckan.

SAS lovade att ligga på TH, och personen på TH som jag var i kontakt med lovade att ligga på den ansvarige hos dem. Verkar inte hända ett skit som vanligt.
 

Kandinsky

Medlem
Som sagt, jag var i kontakt med dem 6 Augusti och de lovade återkoppling inom en dag. Vid upprepade påtryckningar den 8e samt 11e var det fler dyra löften om snabb återkoppling. Du lär inte hör någonting från dem.
 

Meazza

Medlem
Jag tecknade faktiskt en försäkring efter deras kampanj. Den lär jag annulera nu.

Trygg Hansa verkar vara ett riktigt oseriöst företag.
 

TrihXeem

Medlem
Är det någon som fått in sina 500 poäng? Vill minnas att det stod att poängen skulle komma efter kampanjperiodens slut. Nu har jag dessutom tecknat en försäkring hos dem, och inte fått poäng från den heller.
Nope har inte heller fått de 500, däremot fick jag 1p placeholder för försäkringen väldigt snabbt.
 
Toppen