Senaste nytt

500 gratis poäng med Trygg-Hansa

Jag pratade med Trygg-Hansa idag. Fick information att ska få poängen till mitt konto i början av januari 2015 när min försäkring börjar gälla. Får ringa dit igen imorgon... Jag vill ha mina utlovade 500 poäng för att gjorde offerten.
 
Last edited:

magost

Medlem
Jag pratade med Trygg-Hansa idag. Fick information att ska få poängen kommer till mitt konto inbärgande av januari 2015 när min försäkring börjar gälla. Får ringa dit igen imorgon... Jag vill ha mina utlovade 500 poäng för att gjorde offerten.

Va ända in i he....:mad:
Man skulle ju å 500p oavsett om man tecknade nåt eller ej!
Aaah, just det, vi glömde att läsa det finstilta kanske? Det är ju trots allt ett försäkringsbolag...
Hur skulle dom överleva om dom betalade ut ersättningar till höger och vänster! (obs sarkasm)
 
Va ända in i he....:mad:
Man skulle ju å 500p oavsett om man tecknade nåt eller ej!
Aaah, just det, vi glömde att läsa det finstilta kanske? Det är ju trots allt ett försäkringsbolag...
Hur skulle dom överleva om dom betalade ut ersättningar till höger och vänster! (obs sarkasm)

Jag kommer att missa nu den sista tomma rutan i Eurobonus bingo också om jag lyckas inte lösa detta med Teygg-Hansa under augusti.
 

micke

Medlem
Detta bolag är ju bara så skönt.
Jag minns när jag skulle ha mina poäng efter julkalendern. Det blev ju en fars av allt till slut. Och nu samma visa igen. Otroligt!
 

Kandinsky

Medlem
Efter ett par timmar i kundtjänst utspritt under fyra försök och ständiga löften om återkoppling dagen efter ger jag nu upp. Hatten av till den som orkar penetrera den kundtjänsten...
 
Är det någon som fått in sina 500 poäng? Vill minnas att det stod att poängen skulle komma efter kampanjperiodens slut. Nu har jag dessutom tecknat en försäkring hos dem, och inte fått poäng från den heller.
 
Toppen