Senaste nytt

4x statuspoäng på SAS Oktober 2021 - Januari 2022

GOTBound

Medlem
Hej!

Någon som har kreativa förslag på poänggenerande bokningar för resa från MMX/CPH till ARN i december. Två nätter i huvudstaden.
CPH-GOT-ARN, CPH-OSL-ARN eller CPH-OSL-GOT-ARN, dock en reservation då SAS säger att Widerøe, OSL-GOT inte ger x4 i kampanjen.
 

John Mack

Medlem
Brukar det vara en fördröjning på registreringen av de extra poängen? Fick 2500 för Gran Canaria i plus och 1250 hem i ekonomi (Guld).
 
Försöker hitta en bra prisad långdistansresa för att tjäna poäng i Dec eller Jan, ITA Matrix visar massor med bra alternativ men lyckas inte hitta motsvarande hos SAS, varken om jag söker på hela resan eller leg för leg. Är det helt enkelt så att denna tex inte går att boka eller missar jag något? tack!

upload_2021-11-11_22-43-47.png
 

Attachments

  • upload_2021-11-11_22-43-21.png
    upload_2021-11-11_22-43-21.png
    205,6 KB · Visningar: 85

palmen

Moderator
Försöker hitta en bra prisad långdistansresa för att tjäna poäng i Dec eller Jan, ITA Matrix visar massor med bra alternativ men lyckas inte hitta motsvarande hos SAS, varken om jag söker på hela resan eller leg för leg. Är det helt enkelt så att denna tex inte går att boka eller missar jag något? tack!

Visa bifogad bild 123266
Finns inte flighterna eller får du inte rätt pris? Just nu flyger SAS ut på torsdag som första dag i veckan till SFO om jag kommer ihåg rätt. Hemresor går inte på lördagar heller, gissar att du hittar någon spökavailability på matrix. Är bara 3 flighter i veckan till SFO för tillfället.
 

Bulle

Medlem
Hur snabbt brukar ni få poängen efter genomförd flygning och får man poäng för en resa som är köpt med pengar + poäng?
 
Last edited:
Toppen