Senaste nytt

4x statuspoäng på SAS Oktober 2021 - Januari 2022

Delayed

Medlem
Missförstod nog din fråga. Svarade på att jag fått gratis dryck som EBD resandes i GO. De har kollat i sin iPad och där sett vilken status/program som är inlagt (har jag förstått det som).
Ja det kanske blev lite rörigt. Ursprungsfrågan kom egentligen från M.K i #231.
 

Mr Phil

Medlem
Någon som testat vändande flyg på Frankfurt? Eller som vet att det går alt. inte går.
Utmaningen i FRA är den relativt stora risken att det blir en buss-gate. Då kan det bli svettigt om bussen går till Schengen B och sen skall du längst ut på en av två A-fingrar. Jag skulle nog inte köra den.
Samma fråga, men för BRU. Pre-covid funkade det fint, men hur är det numera? Går det att göra på 40 min?
Och för AMS med 1 timme till returflyg? Är ju en stor flygplats...
 

mischadee

Medlem
Kunde inte låta bli att boka en Mileage Run till Miami i januari lör-sön. 5000 kr t&r i Smart Plus direkt från ARN. Kanske till och med dumpar kreditkorten nästa år hehe ;). Kul med A350 också om det nu inte blir några changes.
 

GOTBound

Medlem
GOT-ARN-CPH-GDN-CPH-ARN-GOT
Med övernattning i Gdansk.
Jag hittade den optimala avgången till det optimala priset [Friends & Family], avresa 19:30 GOT och återresa från GDN 15:10 dagen efter. Hemma-kontoret blir Gdansk helt enkelt.
24 segment på ett bräde samt 1 natt på Hilton som blir rollover mot Diamond 2022.
 

Tobbe.O

Medlem
Igår började jakten på guldet! :)

RNB - ARN - CPH - ARN - RNB!

20211011_100742.jpg


20211011_131415.jpg
 
Toppen