4,000 Eurobonus poäng hos Sixt

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Robert flysas, 15 Oktober 2019.

Tags:
  1. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Bifogade filer:

2. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Travel the world with Sixt and SAS and get rewarded with 4,000 EuroBonus Extra points!
    Terms & Conditions:

- 4,000 EuroBonus Extra points

- Booking period: 15 October - 30 October 2019

- Rental period: 15 October - 15 December 2019

- Minimum rental period: 2 days

- Valid for car category C and above (C, I, S, F, P, L, X)

- Valid for worldwide bookings

- Valid for bookings made on www.sixt.com/sas-autumn-sale-2019, www.sixt.se/sas-autumn-sale-2019, www.sixt.no/sas-autumn-sale-2019 and www.sixt.dk/sas-autumn-sale-2019

- Offer is subject to availability and cannot be combined with any other offer, discount or promotion, so please do not log into your Sixt account. Please notify the branch during your check-out about your Sixt Card.

- Certain rates, e.g. corporate rates, long-term rates and rentals with an invoice less than 25€ or equivalent in local currency are excluded from points collection.

- Please enter your EuroBonus member number at the correct booking step to receive your points.

- Rentals are subject to Sixt standard terms and conditions.

- Retroactive points collection is only possible for the past 6 months.

Patrik Rosenlöv gillar detta.
  3. Coalcandy

Coalcandy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokat! Blev någon hundring dyrare än hos konkurrenterna, men Sixt brukar ha trevligare bilar så det får det vara värt :)

Patrik Rosenlöv och Robert flysas gillar detta.
  4. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här:) Riktigt glad denna kom ut just nu när jag skall hyra just om 2 veckor.

5. Patrik Rosenlöv

Patrik Rosenlöv Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Perfekt när man ska hälsa på föräldrarna över en helg. Brumma A4 Quattro från Arlanda mot Småland :)

Robert flysas gillar detta.
  6. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skönt att jag hittade den här. Ska jämföra priser nu. Avis skulle ha typ 25000 för grupp C bil på Island 28-31 okt.

7. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    wow! Ja Sixt brukar ha bättre priser och riktigt fräscha bilar samt bra, snabb kundtjänst. Avis kundtjänst tar evigheter.

8. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag antar när det står så här att den valt grupp C eller dyrare automatiskt? Hyr 3x2 dagars tänkte jag. :)

upload_2019-10-22_21-2-17.png

9. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, så stod det när jag bokade också:)
    Sen kan du smidigt lägga in bokningen manuellt i appen med ”Security code, och bokningsbekräftelse nr. Den står på pdf dokumentet du får när du bokat.

Brandten gillar detta.
  10. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan det stämma att det inte så står någonstans att man INTE skulle få hyra 2 dagar, lämna tillbaka, plocka ut 2 dagar, lämna tillbaka och köra 2 (eller 3) dagar för att sedan lämna tillbaka och flyga hem. = 12000 poäng för drygt 3300kr bilhyra.

Avis tar 1100kr för 3 dagars och då blir det 6000 poäng men där verkar man inte kunna hyra 3 dagar, lämna tillbaka direkt och plocka ut 3 nya dagar.
    Kanske funkar att hyra 3 dagar på mig och 3 dagar på FruBrandten? Med familypooling blir det ju in på samma konto ändå.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!