3x på Nordic Choice på bokningar den 6 juli

Diskussion i 'Nordic Choice Hotels & Nordic Choice Club' startad av M.K, 5 Juli 2021.

1. flierman

flierman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Urusel hemsida och app som vanligt, snart är kontot tömt så jag slipper Nordic Choice hemsida. 9800 poäng så en natt till den en bonusnatt . Får högt blodtryck över hur värdelös hemsida ett företag kan ha 2021

SilverJonten, jonten, jerixon och 1 annan gillar detta.
  2. Fick svar på Facebook Messenger att 3x-kampanjen är förlängd.

"Hei Cristoffer :)
    Ja, disse serverne våre var ikke helt i slaget
    Så vi har derfor forlenget den triple poeng kampanjen slik at den gjelder i hele dag og hele morgendagen(altså ut 07/07-21)
    Nettsiden skal være nå være litt friskere og jobbe litt kjappere "

Ett serverhaveri blir inte tråkigt på norska :)

hejrobin, M.K, hco och 1 annan gillar detta.
  3. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du får helt enkelt köra på Radissons nya kampanj. 1000p/natt extra med personligt uppskattat maxvärde på $3-4 uppdelat i två program numera:D

Mer seriöst är kombinationen NCC Plat + 3x +cashback + 90p/100sek med NCC MC magiskt bra tycker jag. Lång period denna gång, så kommer nog förbetala stays i augusti också. Bra jobbat NCC!

Last edited: 6 Juli 2021
    Berglund, hejrobin och Olle K gillar detta.
  4. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har lite för mkt strul med Radisson nu så lagt ner deras program framöver. Blir att tömma kontot och sedan vara klar =)
    Tycker bara att det är trist att hemsidan och appen laggar/strulae kobstant.
    Har dessutom inte kreditkortet.

Bridgeman gillar detta.
  5. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det tycker jag att du ska fixa!
    Dubbla poäng varje juli och december månad, på sistone även trippla poäng för köp direkt på hotellen/appen. Kortet är dessutom gratis första året och alla poäng räknas mot livstidsmedlemskap!

M.K och hco gillar detta.
  6. FilipJ

FilipJ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser ingenstans att första året ingår, kan du skicka vart du ser det villkoret?

7. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, det är en återkommande kampanj som dyker upp flera gånger om året. Om du lugnar dig lite ska du se att den snart är igång igen.

hco och FilipJ gillar detta.
  8. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @jerixon Enig med @Berglund

Jag behålller kreditkortet trots LT då det mer än väl kompenserar för årsavgiften under kampanjperioderna. Skaffa det nästa gång med extra bonus! Tråkigt kort normalt, men väldigt generöst under dessa långa perioder då jag använder det flitigt. 40p/100:- utomlands hela juli gör det till mitt huvudkort här. 75k i spend=1 trevlig natt, taget.

Tråkigt med Radissons ut (av-)veckling, förstår tyvärr ditt beslut till fullo. Enbart några enstaka strönätter numera.

Fikaärfint, Doctor-X och Berglund gillar detta.
  9. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nja har tillräckligt med andra hotellpoäng så anledningen till detta var bara att testa lite nya hotell.
    Inte aktuellt att bo mer på Nordic Choice som det ser ut nu :)
    Dock bodde jag ju 5 nätter och fick 2 gratis, så det var ju OK.

Hur som haver är det alltid trevligt med nya bekantskaper!

M.K gillar detta.
  10. PRJml2ENIpiC1e3L

PRJml2ENIpiC1e3L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu har man ju lyckats skrapa ihop lite poäng och undrar då vad som anses som bra värde om man skulle boka något för poängen.
    T.ex. 1500SEK/natt eller 25000 poäng?
    Kampanjer då man bokar en natt för 7500 poäng känns självklart att boka för poäng oavsett vad det kostar i pengar

Jag har försökt googla men hittar inget , Vad säger ni ? :)

Mr Basic och Brogren gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!