Senaste nytt

3v och utgår från New York

Buffon

Medlem
Fritt fram för kreativa förslag. Detta kommer ske antingen under vår eller höst. Tanken är att avsluta sista 3-4 nätterna i New York men vi vill ha sol och bad samt eventuellt lite kultur och vi är öppna för det mesta runt om syd och nordamerika inkluderat alla öar som finns inom 4-7 timmars flyg. Aruba? Panama? Cancun? Kryssning kanske? Någon som gjort något liknande, tips mottages gärna.
2 vuxna och en 10 åring
 

FilipJ

Medlem
Det finns jättebra mallar för sådana här förfrågningar. Nu riskerar någon hjälpsam ta fram ett förslag som är economy när ni kanske vill åka first, eller vice versa. Komplett information vore behövligt!
 

Buffon

Medlem
Flyger business till New York, den är redan löst. Men från New York vidare oavsett vart, så åker vi endast ekonomi
 

Buffon

Medlem
Det är inte flygbiljetter jag vill ha hjälp med men för info kommer jag boka snabbast sträcka till lägsta kostnad. Det jag vill ha hjälp med är bara idéer till spännande destinationer när man har New York som bas istället för Arlanda... Tror att en del folk uppfattar fel med flit för att leka elit här ibland alltså.
 

bhen

Medlem
Jag kan rekommendera Punta Cana på dominikanska republiken. Mer avslappnad stämning och långt mer prisvärt än Cancun.
Eller Montego Bay kanske?
 
Bermudas är vackert men rätt dyrt. Eller jäkligt dyrt faktiskt ;) Fairmont Southampton är kanon.

Punta Cana är ett bra förslag, men jag gillade Cancun bättre, även om det egentligen var resorts i bägge fallen som vi spenderade mest tid på. Mitt tips är att kolla resorts och priser och utgå ifrån det.
 
Toppen