Senaste nytt

350 kr presentkort på Uber Eats för AmEx Platinum och Elite-innehavare

Ja jäklar vad ni kommit långt i storstan. Hämta mat själv på en restaurang! Wow! Vi på landsorten får minsann nöja oss med att någon annan kör hem käket och levererar vid dörren. Undrar om vi någonsin kommer ifatt er? :)
På landsbygden jagar, styckar och tillagar sitt egna protein. Allt annat är storstadsfasoner.
 

djmanosv

Medlem
Hej jag forsökte använda koden i appen och välja Amex som betalningmetod men innan man ställer beställning det är inte möjligt att få rabbaterat beloppet
Någon som har lyckats använda koden kan förklärra för oss ??
 

Attachments

  • B8D6F1CF-451C-4DC9-AD0E-02E61B018009.png
    B8D6F1CF-451C-4DC9-AD0E-02E61B018009.png
    81,1 KB · Visningar: 359
  • F26B691B-A7A1-4BC4-96F0-A5A8687B8DB4.png
    F26B691B-A7A1-4BC4-96F0-A5A8687B8DB4.png
    76,1 KB · Visningar: 345

djmanosv

Medlem
Hej jag forsökte använda koden i appen och välja Amex som betalningmetod men innan man ställer beställning det är inte möjligt att få rabbaterat beloppet
Någon som har lyckats använda koden kan förklärra för oss ??

Uber svarade att jag skapades duplicerades konton, därför kupongen var blockerad. iaf de svarar snabb i chatten. :eek::eek::eek:
 

MrRob

Medlem
Familjen var på besök i Malmö idag och skulle passa på att använda presentkortet men samma sak som hände djmanosv verkar ha hänt oss. Man kan klicka på "Använd" och den ändras till "Använt" men den drar inte av något på totalsumman. Har felanmält det till Uber Eats men har inga höga förhoppningar om att det kommer att lösa sig fördelaktigt för mig..
 

danielhog

Medlem
Familjen var på besök i Malmö idag och skulle passa på att använda presentkortet men samma sak som hände djmanosv verkar ha hänt oss. Man kan klicka på "Använd" och den ändras till "Använt" men den drar inte av något på totalsumman. Har felanmält det till Uber Eats men har inga höga förhoppningar om att det kommer att lösa sig fördelaktigt för mig..
Det borde du ha, deras support är grym :)
 
Familjen var på besök i Malmö idag och skulle passa på att använda presentkortet men samma sak som hände djmanosv verkar ha hänt oss. Man kan klicka på "Använd" och den ändras till "Använt" men den drar inte av något på totalsumman. Har felanmält det till Uber Eats men har inga höga förhoppningar om att det kommer att lösa sig fördelaktigt för mig..

Hade samma problem igår! återkoppla gärna vad du får för svar!
 
Toppen