Senaste nytt

350 kr presentkort på Uber Eats för AmEx Platinum och Elite-innehavare

M.K

Medlem
Idag gick det bra att använda mitt erbjudande.

Ett antal riktigt stora måltider från Mae Thai Södermalm. Trevligt med en nota på bara 129:- för detta lördagskalas. :cool: Dock glömdes dryckerna vid leveransen, och jag gjorde givetvis en claim för dessa i appen.

Återigen måste jag säga att detta är ett både fint och trevligt initiativ av Amex.
 

Maja

Medlem
Någon i Göteborg som vet om det fungerar med avhämtning när man beställer via Uber Eats? Har Googlat, men det verkar bara som om funktionen finns i Stockholm för jag kan inte hitta hur jag ska söka i appen med det kriteriet.

Nej, jag bor inte i Göteborg men har ett ärende ditt och tänkte nyttja min kod då och plocka med mig maten på vägen. Har dock svårt att få till det om inget ställe erbjuder avhämtning.

Får bli leverans till en parkeringsplats annars. :D:eek:
 

Thornado

Medlem
Någon i Göteborg som vet om det fungerar med avhämtning när man beställer via Uber Eats? Har Googlat, men det verkar bara som om funktionen finns i Stockholm för jag kan inte hitta hur jag ska söka i appen med det kriteriet.

Nej, jag bor inte i Göteborg men har ett ärende ditt och tänkte nyttja min kod då och plocka med mig maten på vägen. Har dock svårt att få till det om inget ställe erbjuder avhämtning.

Får bli leverans till en parkeringsplats annars. :D:eek:

Jag bor i Stockholm, men testade nu, och det verkar gå bra att välja avhämtning när jag väljer en restaurang i Göteborg också.
 

Rickard_O

Medlem
Då är det SBS här för jag hittar inte vart jag väljer avhämtning... :oops:

Högst upp kan du filtrera på resturanger som har avhämtning
0F8BD724-590D-4D4F-BDDD-903FA1D730A1.jpeg
 

Mr Planning

Medlem
Och i morse så dök Wolt upp som jag hann med att få.

Dags att beställa lite mat nu då med två kuponger från Wolt & Uber.
 
Toppen