Senaste nytt

30% bonus vid köp av Avios från Iberia Plus, samt möjlightet vinna resa.

nlu

Medlem
tror utan att helt veta, att du måste tjänat en avios via flyg för att sedan kunna köpa avios via IB, därav alla konstiga felmeddelanden etc.
 

Homer

Medlem
Man får felmeddelanden om man använder länken i första posten, det får även jag fortfarande.

Gör såhär istället: logga in och sen till -> Avios -> Get - > Buying and giving Avios -> Buy Avios for yourself


(Om man ska kunna flytta Avios måste man ha aktiverat kontot (detta gäller även BAEC kontot) genom att tjäna 1 Avios på ett eller annat sätt, enligt flertal trådar på Flyertalk räknas köp av Avios som aktivitet, i annat fall så gör t.ex 15 Avios från Facebook tävlingen det på ett enkelt sätt.)


Avios.jpg
Iberia Avios.jpg
 
Last edited:

rob74

Medlem
Jag försökte följa dina instruktioner, Homer, men allt jag får är detta (går inte att klicka vidare någonstans när man gått vidare från "Buy Avios now"):

Skärmklipp1.JPG

Skärmklipp2.jpg
 
Last edited:

Homer

Medlem
Dags igen, observera att man måste vara inloggad för att se erbjudandet.
(man kan numera köpa upp till 35k via IB+)

Special offer - get up to a 30% Bonus!
Purchase Avios before 13 April 2014 and receive up to 30% more Avios!

Buy Avios Get a Bonus
2,000 - 4,000 0%
8,000 - 12,000 15%
15,000 - 20,000 20%
24,000 - 35,000 30%
 

Stefan62

Medlem
€459 för 24.000 + 7.200 = 31.200 avios, men är det verkligen en bra deal - vid första anblicken känns det lite dyrt!?
 

Dr. Miles

Expert
€459 för 24.000 + 7.200 = 31.200 avios, men är det verkligen en bra deal - vid första anblicken känns det lite dyrt!?
Det beror på hur du använder.
Cathay Pacific First class mellan Hong Kong och Tokyo kostar 30.000 avios per enkelresa.
(och fråga inte mig om hur mycket skatter & bränsletillägg kostar, det finns en guide om detta.)
 
Last edited:
Toppen