Senaste nytt

Bra Scandic standard och ett centralt läge

tobbetrollkar

Ny medlem
Ush, Har bott på Marski ett flertal gånger de senaste åren men senaste två vistelserna var katastrofala. Först i november hade jag 3 nätter på hotellet i ett superior rum (216) och sov jättedåligt i den obekväma sängen som jag först under sista natten tog mig en närmare titt på.
Till min förvåning så var det en enorm grop dvs, Resebotten var helt nedtryckt på en area om ca 40x40cm med minst 5cm. Hade under mina första nätter vaknat upp med domnad arm och på sista natten var jag tvungen att lägga en kudde på gropen för att kunna få en blund den natten.

Självklart skulle jag ha fått ett nytt rum men som sagt, märkte "hålet" för sent så var ingen ide att be om ett nytt rum eller liknande.

Nu på min senaste vistelse hade jag bokat två nätter på Marski och en natt på Grand Marina i slutet av december. På Marski fick jag en uppgradering (3 floor) vilket överraskade mig en aning då jag aldrig fått det tidigare och rum 416 vilket fick mig att ironiskt nog direkt säga att jag kommer säkert hellre ha ett normalt rum om sängen där också är trasig... hihi, Gick in på rummet, lyfte på madrassen och Vola! Ett exakt likadant "hål" som förra gången! Jag började skratta och plockade fram min kamera och tog typ 500 bilder på sängen, skrev en liten lapp till städaren "Kasta mig!" och knallade ner till receptionen där jag visade mina bilder och bums fick ett nytt rum.

Vågar inte chansa med Marski igen!

Btw: Grand Marina har riktigt bra sängar! Läget är dock lite sämre men i klass med Scandic Paasi när det kommer till kritan om sängar, restaurangen och personalen
 
Toppen