Senaste nytt

Hilton London Heathrow Airport Terminal 5 - Inte runt hörnet men med trevlig relaxavdelning

Jacob

Medlem
Modernt hotell med många faciliteter, bra service och en mycket bra relaxavdelning. Främsta nackdelen är placeringen, långt från det mesta och med en hotellbuss man måste betala för.
 

Ninjamasse

Medlem
Tyckte också det var ett bra hotell när jag var där i fjor. I den lilla byn hotellet ligger "i" finns även ett par mycket gamla och mysiga traditionsenliga pubar. Promenaden dit är dock tråkig och det finns inga trottoarer och färden går igenom ett industriområde (om jag kommer ihåg rätt)
 

MarcusC

Medlem
Tilägg, Har alltid blivit uppgraderad till executive floor som HH Gold.

Tycker hotellet är mycket bra, enda nackdelen är något dåliga förbindelser till/från Terminalerna. Hoppa bussen är ofta fullsatt. Är man flera är nästan förbokad taxi via hotellet att föredra. 17gbp till/från Terminal 5
 

Lennw

Medlem
Jag har bott där ett antal gånger och det är min favorit. Visst, hoppa-bussen är väl sådär kul men det fungerar. Hotellet är modernt, rummen bra. Utmärkt lobbybar. Men det absolut bästa med hela hotellet är restaurangen MR TODIWALA'S KITCHEN. Denna indiska restaurang är värt en omväg. Fantastisk mat.
 

Biggles

Medlem
Har också provat detta o blev lite betänksam då jag ej visste att det var så pass långt från terminalen. Hotellet i sig var utmärkt o mycket bra ljudisolering.
Jag hade fått info från Hilton att bussen var gratis vilket ju var fel! Receptionen var helt oförstående för klagomålet. Kom dit väldigt sent och de fixade mat åt mig fast restaurangerna var stängda. Det var ju bra!
Avståndet till T5 ledde till en svintidig morgon, vilket jag avskyr, och bussen var också rätt full.
Hade varit bättre bo på gamla Hilton T4 o något snabbare resa o dessutom gratis buss! Där har jag bott flera gånger!
Tror jag skall prova Sofitel dit man bara kan gå över nästa gång.
 
Toppen