Senaste nytt

Resebyråtest 2012 Plats 2: Resfeber & MrJet

Gnopps

Medlem
Plats 2 (delad): Resfeber och MrJet Idag tar vi steget upp på prispallen och hittar två resebyråer som delar på silverplatsen: Resfeber tillhörande Travelocity och MrJet som är en del av Ebookers. Resfeber tog silverplats även i Resebyråtestet 2011 och fick även då 63% i betyg (19 av 30). Bolagen på silverplats tillhör inte de…
 

Chrille

Medlem
Jag brukar använda MrJet för att hitta privatresor ibland. Gillar speciellt att boka hyrbil via dom eftersom dom till skillnad från en del andra bokningstjänster visar både biltyp och uthyrande bolag. Ofta bra priser också.
 
L

linabellina

Guest
På MrJet.se kan man söka flyg +/- 3 dagar, missades detta i testet?
 

Gnopps

Medlem
<blockquote><strong>linabellina;81694 wrote:</strong> På MrJet.se kan man söka flyg +/- 3 dagar, missades detta i testet?</blockquote>
Välkommen till sidan linabellina! Du har helt rätt, tack för att du märkte detta. Den extra poängen ändrar dock inte slutbetyget för MrJet som redan gjorde väl ifrån sig i kategorin sökmöjligheter. Jag ska uppdatera artikeln.
 

kristerj

Medlem
<blockquote><strong>agehall;81798 wrote:</strong> Nu är det spännande, har vi samma vinnare som 2011? ;)</blockquote>
<br />
Jag skulle sätta en slant på det
 
Toppen