Senaste nytt

2013-04-26: We have GOT something fun planned!

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Suck, jag hade hoppats på att jag skulle kunna komma ner, om inte annat för att träffa Karin och se till att hon får ett par drinkar. Men nu verkar det som att det går i stöpet ändå. :( Tänk att det ska vara så svårt att planera in saker i förväg.
 

Pho

Medlem
"We have GOT something fun planned" i samarbete med SAS och LandvetterAirport.

Denna gång kommer vi ge "Fast Track" för medlemmar med Eurobonus Pandion, Guld eller motsvarande i andra bolag & allianser om eventet blir fulltecknat (vilket vi utgår ifrån).

Visa bifogad bild 14325

Med AF/KLMs senaste matchning så är väl näst intill alla här på BC numera FlyingBlue Gold.... ;-)

Edit: Nu rörde jag kanske ihop det hela... Det var väl i år som matchningen skedde så alla som fått guld nu hade väl redan ett gällande guldkort...
 
Last edited:

rob74

Medlem
Detta låter ju kul!
Får se om det går att komma loss från jobb och annat den helgen. Det är precis innan vår treveckors Washington/Montrealtripp...
 

Dr. Miles

Expert
Det kommer mer info när det finns mer info :) Jag är långt ifrån ensam i detta och jag vill kunna lämna säkra uppgifter som inte senare ändras, blir så struligt då. Min ambition är att vi ska ha programmet klart nästa vecka och då gå ut med anmälan.

Är det en heldags aktivitet eller eftermiddags/kvälls aktivitet?
Jag reser till Bryssel fram till 25:e april, jag kan åka hem via Göteborg och ta en dag ledig på fredagen.
 
Jag hoppas att dom sista pusselbitarna faller på plats snart så vi kan gå ut med programmet. Jag räknar med att kunna erbjuda cirka 30 platser för eventet på Landvetter och ytterligare 20 platser för den efterföljande mingelkvällen inne i stan. För den som vill övernatta kommer vi erbjuda ett rabatterat pris (jag är en av dom).

Förutsatt att vi blir klara med programmet den här veckan så går vi ut med bindande anmälan nästa vecka, jag kommer i förväg meddela vilken tid/datum bokningen börjar. Utgår ifrån att vi säljer slut detta :)
 

Bryant

Medlem
Fan, jag är i USA nästa vecka och kommer inte kunna hålla mig uppdaterad i samma utsträckning.. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen