20% på awards Radisson Rewards boka 14-20 nov 2019

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Radisson Rewards' startad av jumbooze, 14 November 2019.

1. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det står:

Eligible Stay(s) (redemption reservations) must be completed November 22, 2019 through March 31, 2020 (“Stay Period”).

... och jag tolkar att man måste checka från och med 22/11 och 31/3.

Berglund gillar detta.
  2. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Utan att veta om detta bokade jag en awardnatt igår fast via appen. Jag får se om det blir någon rabatt

jerixon gillar detta.
  3. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det blev totalt totalt 7 nätter bokade efter lite ändringar och saker som jag kom på att jag behövde boka.....
    Ändra April stays till Hilton och drog in några Radisson points innan istället :)
    Det här med poängsamlande är förbannat roligt ibland!

011430121 och jumbooze gillar detta.
  4. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Misstänker att du inte kommer få det.

5. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför skulle han inte få det?
    Står ju tydligt:
    "Radisson Rewards members may redeem points for Award Nights at Participating Properties, subject to availability. Award Night reservations must be made in advance, and must be made through the RadissonHotels.com, the Radisson Rewards mobile app, the Radisson Hotels mobile app, or through Radisson Hotel Group’s reservation center"

6. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det står ovan även i villkoren:

All reservations must be booked using Radisson Rewards points (redemptions) between November 14, 2019 – November 20, 2019 (“Booking Period”) at www.radissonhotels.com, there are no category restrictions. Eligible Stay(s) (redemption reservations) must be completed November 22, 2019 through March 31, 2020 (“Stay Period”).

Klickar man på länken med erbjudandet i appen så styr den till hemsidan för att boka...

7. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du inser att jag citerat dig och villkoren du postade i tidigare inlägg... Där står det ju att bokningar i appen räknas ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!