20 % extra SAS Eurobonus poäng hos Coop - alla nivåer fram till 14/9

Diskussion i 'Övrigt' startad av Robert flysas, 7 September 2019.

1. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag signade upp för Eurobonus 1993 skapade då ett user name, idag precis innan detta inlägg kan jag använda antingen mitt user name, email eller Eurobonus nummer det är samma password på alla 3

2. Jackie

Jackie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du loggar in på din SAS appen på mobilen tryck på Me längst upp MY Details kan du se ditt username.

Canadien, Erth och Berglund gillar detta.
  3. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Självklart, därav min smiley som skulle påvisa en viss nyans av sarkasm (att det skulle vara så för alla). Det som jag dock tror gäller alla, är att man aldrig behöver sitt username, utan det går bra att logga in med e-post/lösenord för alla ärenden?

Berglund gillar detta.
  4. Matore

Matore Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack, det är inte lösorden som är problemet utan att fälten för inlogg till eurobonus på Coop sidan som är låsta

Last edited: 8 September 2019
  5. Atom

Atom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Påfyllt.

Funkade ej logga in med EuroBonus-nummer som instruktionen säger. Utan istället fick det mail.

Tack för tips här på BC- som vanligt.

Robert flysas och Mattias Holmén gillar detta.
  6. Jackie

Jackie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lyckades växla över Coop poäng från min mors Coop konto till mitt Eurobonus konto =)

7. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Testa att logga in från annan webbläsare. Är du inloggad med BankID ? Det är ett krav sedan i våras. Jag använder Safari på mobilen och det fungerar alltid, men ibland måste jag ladda om sidan 1-3 ggr och då fungerar det. Testa och återkom. Annars kan du kontakta Coop så växlar dom poängen åt dig. Mvh Robert

8. Sjöblom

Sjöblom Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Robert flysas - Tack för tipset, nu har jag fått in en massa Eurobonuspoäng.

Robert flysas gillar detta.
  9. Delayed

Delayed Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick ett felmeddelande i "slutet av processen" men poängen överfördes korrekt ändå.

10. Delayed

Delayed Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För oss som skaffade inloggning runt hedenhösarnas tid har vi/kan vi ha ett egenvalt användarnamn som inte behöver ha någon likhet med mailadressen.

Jag tror (med stark betoning på tror) att det alltid går att använda antingen detta användarnamn sitt EuroBonus-nummer eller sin mailadress.

Mattias Holmén gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!