2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av johhenrik, 5 Juni 2014.

1. Renato

Renato Medlem

My bad jag mena 15 p per 100 kr.
    Hehe låt mig försöka igen,

Jag tankar 10 liter och liter priset är 10 kr per liter. Så det blir enkelt att räkna.

10 liter × 2p eurobonus = 20 (preem erbjuder)
    10 liter x 10 kr/liter = 100 kr = 15p eurobonus (sas erbjuder)

Då får jag det till, 20p + 15p eurobonus = 35p
    Jag får inte dom 15p eurobonus.

Tänker jag fortfarande fel.?

Tack

2. Renato

Renato Medlem

Jag är med på banan gällande det men det var mest det andra, som jag skrev.

3. Magnus Lindskog

Magnus Lindskog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är lite som jag skrev tidigare, de 20 poäng som Preem erbjuder sätts direkt in på ditt EuroBonus konto o du kan se dem i SAS appen o vad jag förstår så får du dem så där är inga konstigheter. Detta är precis som de extrapoäng man får via webshoppen eller motsvarande.

Det andra med 15p som du får via kortet är ju en vanlig shopping som vad som helst annat du handlar på kortet (om du går till Ica eller annan affär) och de poängen förs ju över 1gång i månaden från SAS MasterCard till ditt EuroBonus konto. Loggar du in i din MasterCard app så kan du säkert se där att du fått poäng för själva tankningen. Att du inte skulle få dem poängen ser jag som väldigt osannolikt men tror du att det ska komma en post på 35p direkt in på ditt EuroBonus konto som du kan se i SAS appen så tänker du fel.

Renato, Bulle, Jane Insane och 1 annan gillar detta.
  4. Renato

Renato Medlem

Tack för svar jag hst nu gått genom min lista och av 7 gånger så har jag inte fått för 4 st. Och då är det blandade i tider, så något är skumt.

Annars så håller jag med dig, abslout jag förstår att jag inte får det som en post. Så pass är jag medveten. Dålig på att uttrycka mig ibland.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!