2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av johhenrik, 5 Juni 2014.

1. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag får byta ut det igen och se om det blir bättre

lemi gillar detta.
  2. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För någon vecka sen så slutade mina kort i båda bilarna funka. Täntke, vad sjutton?
    Tetade igen här om dagen, då funkar samma kort som förut, gissar att de har haft nått problem...

3. Christian_W

Christian_W Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När man sakar poäng från tankningar vart vänder man sig då?
    Är det till SAS eller till Preem tro.
    Har bara fått poäng överförda en gång sedan jag reggade kortet på Preem.

4. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Först och främst till Preem skulle jag säga då det är de som är din part här och ska betala ut poängen.

WTP gillar detta.
  5. Christian_W

Christian_W Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kontaktade Preem och där såg det bra ut. Två kort registrerade och dom såg så klart när alla mina tankningar var gjorda.
    Från Preems sidan så körs sedan poängen över till SAS kontinuerligt.
    Kontaktade sedan SAS som såg att poängen var på väg för dom samlar ihop alla överföringar från Preem och betalar ut poängen månadsvis.

Jakob Österberg och WTP gillar detta.
  6. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det poängen från kreditkortet du menar, eller poängen från när du drar ditt EuroBonus-kort? Kreditkortspoängen kommer en gang per månad, medan poängen från EuroBonus-kortet dyker upp inom ett par dagar.

7. Christian_W

Christian_W Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag drar aldrig EuroBonus kortet när jag tankar.
    Har anslutit mitt EuroBonus nr till 2st AMEX SAS kort enligt denna länk: SAS EuroBonus - Preem.se

EuroBonus Extrapoäng
    Genom att ansluta ditt SAS EuroBonus-kort registrerar du dig för att samla SAS EuroBonus Extrapoäng när du tankar på Preem.
    I samband med detta byter du ut Preems drivmedelsrabatt mot SAS EuroBonus-poäng.

rosenstam gillar detta.
  8. marbe166

marbe166 Medlem

Det är ju synd, du missar ju poäng.

Jakob Österberg gillar detta.
  9. B380-9 XWB

B380-9 XWB Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tankade mina 10,000 EuroBonus-poäng från Avis på Preem Islandstorget i söndags (3/6) och poängen trillade in redan igår.

Jag gick in till kassan och drog mitt nya bonuskort utan chip och fick meddelandet "Bonus registrerat" eller liknande, följt av SAS Mastercard Premium för själva betalningen.

10. Christian_W

Christian_W Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur då menar du. På min Preem station går det inte att ”dra” något kort. Har ju lagt in mitt EuroBonus nr hos Preem och det ska väl vara lika som att dra mitt EuroBonus kort eller missar jag något .

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!