Senaste nytt

1110 p för 1 kr - prenumeration DN

ldmnt

Medlem
Tack. Tror fortfarande inte jag fått de 500 från förra gången. Blir till att maila och fråga igen
 
Tack. Tror fortfarande inte jag fått de 500 från förra gången. Blir till att maila och fråga igen

Jag är också osäker, men jag utgår ifrån att dom 2×500p (för två mailadresser) jag fick efter varann, där det inte står var dom kommer ifrån, är från förra DN- kampanjen. Så kolla så du inte har omärkta insättningar. Kan vara DN isf.
 

Brandten

Medlem
Tack. Tror fortfarande inte jag fått de 500 från förra gången. Blir till att maila och fråga igen

Jag är också osäker, men jag utgår ifrån att dom 2×500p (för två mailadresser) jag fick efter varann, där det inte står var dom kommer ifrån, är från förra DN- kampanjen. Så kolla så du inte har omärkta insättningar. Kan vara DN isf.

Fast 500 är väl inte samma kampanj som @Kimmen00 länkar till?
 

Attachments

  • upload_2017-3-24_10-55-42.png
    upload_2017-3-24_10-55-42.png
    67 KB · Visningar: 412

ldmnt

Medlem
Jag är också osäker, men jag utgår ifrån att dom 2×500p (för två mailadresser) jag fick efter varann, där det inte står var dom kommer ifrån, är från förra DN- kampanjen. Så kolla så du inte har omärkta insättningar. Kan vara DN isf.

Tack, men tyvärr inget "EuroBonus - Online Shopping" på 500kr
 
Fast 500 är väl inte samma kampanj som @Kimmen00 länkar till?
Helt rätt.
Förra kampanjen (eller om det är ordinarie erbjudande) med DN gav bara 500p men det verkar som att många inte fick sina poäng utan strul.

Tanken är mest att det mycket väl kan bli strul att få in poängen från nya kampanjen (1110p), likväl som den förra (500p).
 
Toppen