Senaste nytt

10000 EB-poäng vid nytecknande av Trygg-Hansa hemförsäkring

aldrighemma

Medlem
VÄLDIGT dyra försäkringar, inte värt 10000 extra poäng för mig i alla fall. Mina två bilar nästan 100% dyrare, från 4500SEK till 8200SEK! t ex.
Även VillaHem nästan 100% dyrare, vad håller dom på med?
 
VÄLDIGT dyra försäkringar, inte värt 10000 extra poäng för mig i alla fall. Mina två bilar nästan 100% dyrare, från 4500SEK till 8200SEK! t ex.
Även VillaHem nästan 100% dyrare, vad håller dom på med?
Som sagt det är väldigt individuellt. Min bilförsäkring fick jag ner från 10500 till 7100 på att byta till Trygg Hansa. Då var ändå 10500 det absolut billigaste jag hittat, många andra bolag ville ha det dubbla.
 

Fixter

Medlem
Eftersom vi har alla innan hos trygg-hansa, person,bil osv så passade detta perfekt nu när vi köpt hus, så landa på 500:- månaden
Sen smutt med 10k eurobonus points in på kontot också, utöver det som redan tickar in!
 

SvartMjolk

Medlem
Det tog mig månader innan jag fick in poängen när jag skaffade en försäkring hos dem. Slutade med att jag skrev få deras Facebooksida för att få hjälp och fick efter många om och men in pengarna och de 5 000 extrapoäng jag krävde som kompensation.
 

flonken

Medlem
Försökte tecka försäkring idag med kampanjen. Gick inte att sötprata kundtjänst.
8 timmar för sent är 8 timmar för sent!
 
Igår trillade mina 10 000 poäng in! Betalade fakturan någon vecka eller två innan.
För övrigt hade de blivit något fel så jag fick två fakturor, varav den ena hade rabatt eftersom jag hade två försäkringar. Bad dem annulera den dyraste vilket de gjorde. :)
 
Toppen