Senaste nytt

1000 Extrapoäng med FlygTaxi

Malu

Medlem
Om man redan är registrerad sedan förut - ska man anta att man inte får några extra poäng då? :(
 

eramag

Medlem
Om man redan är registrerad sedan förut - ska man anta att man inte får några extra poäng då? :(

Jag tolkar det som att telefonnummer i deras bokningssystem matchas mot dessa registreringar. Så det borde vara fullt möjligt att få dessa poäng oavset om du registrerat dig i något annat sammanhang. Nu har jag iofs inte läst det finstilta :D
 

Jacob

Medlem
Jag har utnyttjat Flygtaxi ett antal gånger och tycker det fungerar bra. Möjligtvis är det lite dyrt.

Men det är väl bara att testa. 1000 poäng för en taxiresa känns ju rätt trevligt...
 

Malu

Medlem
Genom att boka en taxi på webben i förväg kan man få lägre pris + att föraren väntar med namnskylt på flygplatsen. Taxin bevakar också ankomsten för ev förseningar. Jag tycker det funkar ganska bra och med alternativet "Delad" kan man få ner priset en hel del och jag får oftast egen bil ändå. Mer info och bokning på FLYGTAXI. (Tyvärr så är bokningsdialogen inte helt enkel...)

Jag mailade förresten Flygtaxi om kampanjen och fick följande svar;

Denna kampanjen gäller dessvärre endast för medlemmar som både registrerar sig och reser under perioden. Under hösten däremot kommer vi hålla en kampanj som gäller även för resenärer som registrerat sig tidigare, så håll gärna utkik efter den istället.
 

Roger J

Medlem
Jag hajjar inte... kollade deras fasta priser från Arlanda och de är sjukt mycket dyrare än alla andra taibolag i Stockholm. Vad är grejjen?
 

Malu

Medlem
Priserna varierar en del - visst kan det vara billigare att gå utanför terminalen och plocka upp en bil där. Men det är alltid trevligt med en förbokad och förbetald bil med väntande chaufför och namnskylt. ;) I Malmö fick jag en bil in till city för 300:- förra veckan och det tyckte jag var OK. Hursomhelst ska man nog se Flygtaxi som främst en företagsprodukt där man får taxin på faktura.
 

Roger J

Medlem
Fast pris Arlanda-Liljeholmen är 895:- med Flygtaxi. Kom igen?? Om man tar en delad bil på kontorstid blir det i linje med fast pris på Transfer exempelvis...
Får ta dem (för de 1000 poängen) när jag åker till någon annan adress.
 
Toppen