Senaste nytt

100% bonus vid köp av poäng

RonnieK

Medlem
Just nu kör Hilton sin bästa bonus någonsin:
From now until June 17, buy any amount of HHonors Points and earn 100% more. That's double the Points to put towards your next vacation. It's our biggest bonus offer yet — so don't miss it!

160,000 poäng för $800 räcker till 5 nätter (som Gold/Diamond) på ett hotell som kostar 40,000 per natt. Kan vara bra värde vid tidpunkter då kontantpriserna skenar, exempelvis runt nyår.

The cost to buy 80,000 + 80,000 Bonus Hilton HHonors™ Points is $800.00 USD*.

Kampanjen varar till 17 juni och nås via menyn inloggad.
hh_points.png
 

Alf

Medlem
Hur länge ligger poängen kvar på kontot? Har för mig jag hade 30000 för något år sedan men dessa tycks vara borta.
 

Jonas C

Medlem
Hur länge ligger poängen kvar på kontot? Har för mig jag hade 30000 för något år sedan men dessa tycks vara borta.
Man måste ha en aktivitet på kontot minst en gång per kalenderår för att poängen ska gälla, annars försvinner dem. Råkade ut för detta själv, men lyckades få tillbaka poängen efter ett samtal till kundtjänst.
 
  • Gilla
Reactions: Alf

Moco

Medlem
Bra med 100% bonus, men är det verkligen ett supererbjudande? Ca 1350 kr/natt om man räknar in den extra, femte natten.
 

Moco

Medlem
Man måste ha en aktivitet på kontot minst en gång per kalenderår för att poängen ska gälla, annars försvinner dem. Råkade ut för detta själv, men lyckades få tillbaka poängen efter ett samtal till kundtjänst.

Vilket gör det ganska oattraktivt (säger jag som Diamond med 300K poäng på kontot). Dessutom ligger ju större delen av de attraktiva hotellen på 70-80K/natt.
 

Swisser

Medlem
Hur ser det ut om man konverterar Hilton points till frequent flyer miles? Finns det något FF-program som ger en vettig konvertering så att det skulle kunna löna att nappa på detta erbjudande för att sedan konvertera Hilton poängen till lämpliga FF miles?
 
Toppen