10 år 8244 inlägg

Diskussion i 'Övrigt' startad av 011430121, 23 Juni 2021.

1. Gus

Gus Medlem

Oj vad tiden går! Kommer ihåg det som om det vore igår första gången jag loggade in på BC.se. En helt ny värld öppnade sig för mig! Inte nog med att forumet hjälpte mig att nå 100 länder, de flesta länderna kunde jag dessutom resa till i business class samt bo på lyxhotell :D:cool: . Tack BC för 100 länder! | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor

Tack för 10 härliga år!

John Rambo gillar detta.
  2. Johanna

Johanna Medlem

Vilket fint inlägg av dig. Jag har inte alls varit med så länge. Gick med först juni 2014. Tror det var en artikel i DN som fick mig att signa upp. Hade jag varit tidigare hade jag varit EBG lifetime nu.

John Rambo och 011430121 gillar detta.
  3. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var inte en diskret fråga, men eftersom du ställer den så säger jag att det har grovt överkonsumerats.

aruba1, Gus och Johanna gillar detta.
  4. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag minns inte hur jag hittade hit, och nu vet jag inte hur man hittar härifrån...

ludde, henke12, Flood och 18 andra gillar detta.
  5. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hatten av. Själv ligger jag på 9 år och 3350 inlägg i och med detta inlägg.
    Så jag ligger i lä:)

011430121 gillar detta.
  6. aruba1

aruba1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fint sammanfattat! Även jag saknar flera medlemmar såsom Dr.Miles och Agehall med sina legendariska 10 budord. Själv blev jag medlem långt senare, vilket var hösten 2016 då jag i ett halvår läste många intressanta inlägg. Helt ovärderligt! Stort tack även till dig 011430121. Hoppas att vi ses i Barcelona igen!

Mikael Stillman, GOTATH, GOTBound och 2 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!