Senaste nytt

1 Eurobonus-poäng per krona på Stockholms Restauranger & Wärdshus

Joakim P N

Medlem
Jag tycker det här rätt kass, hur kan man få mer poäng när man spenderar pengarna hos någon annan än SAS. Är det ingen på SAS som funderar över budskapet "Res inte med oss, -vi ger dig hur mycket poäng du vill, bara du inte reser för pengarna!"
Fast baspoängen du får på flygresor är ju i någon bemärkelse mer värd än vad extrapoängen från restauranger och liknande är.
 
Vet inte om det har uppmärksammats tidigare, men jag såg att man får 10 % rabatt (exkl alkohol) på Stockholm Fisk om man betalar med Diners.
Verkar inte gå att kombinera med Eurobonuspoäng, men det skadar ju inte att försöka. Om man dricker mycket och äter lite borde det vara mer lönsamt att kreditera till Eurobonus, då det ger 1 poäng per krona inkl alkohol om jag förstått det hela rätt.

Erbjudande hos Stockholms Fisk för dig som är medlem i Diners Club - Diners Club
 

Mr Basic

Medlem
Har provat detta på två olika restauranger. Funkade bra på den ena restaurangen, personalen var införstådd med vad det handlade om och poängen kom in omgående. På den andra såg kyparen ut som "goddag yxskaft" och några poäng har jag inte sett till.
 

Smuffe

Medlem
Har provat detta på två olika restauranger. Funkade bra på den ena restaurangen, personalen var införstådd med vad det handlade om och poängen kom in omgående. På den andra såg kyparen ut som "goddag yxskaft" och några poäng har jag inte sett till.
Vilka restauranger var det? :)
 
Toppen