Senaste nytt

1 Eurobonus-poäng per krona på Stockholms Restauranger & Wärdshus

Resenären

Medlem
Bumpar denna tråd. Åt lunch på Edsbacka Wärdshus förra veckan. EB-poängen kom snabbt in på kontot. Julbord kanske där eller på några av de andra ingående restaurangerna, kan ge bra utdelning. ;)
 

Joakim P N

Medlem
Tror ni detta blivit succé eller fiasko? Själv gillar jag erbjudandet och har nyttjat det både på Stockholm Fisk och Ulla Winbladh ett flertal gånger. God mat och generöst med poäng, hoppas samarbetet fortsätter.
 

Joakim P N

Medlem
Vad händer förresten om man är ett större sällskap och delar upp notan? Kan alla registrera sitt eget kort då, eller är det ett EB-kort per nota?
 

Joakim P N

Medlem
Jag har ännu inte fått några poäng för restaurangbesök gjorda i december. Brukar ju annars komma som en klocka den andra i varje ny månad. Någon annan som fått/inte fått poäng för december?
 

fred80

Medlem
Var på Solvalla och åt den 26/12 och har ännu inte set några poäng komma. Men kanske var för nära brytpunkten för ny månad?
 
Jag tycker det här rätt kass, hur kan man få mer poäng när man spenderar pengarna hos någon annan än SAS. Är det ingen på SAS som funderar över budskapet "Res inte med oss, -vi ger dig hur mycket poäng du vill, bara du inte reser för pengarna!"
 
Toppen