Senaste nytt

1.000 poäng välkomstbonus från Opinioncheckin

Homer

Medlem
You'll be rewarded 1,000 IHG® Rewards Club points when you join & complete your first survey.
Opinion Check-In


Liknar e-rewards, tröttsamt sätt att tjäna poäng...
Vill man bara hålla sitt poängsaldo vid liv så får man 5 poäng även om man
inte gör klart undersökningen.
 

gdaily

Medlem
Liknar e-rewards, tröttsamt sätt att tjäna poäng...
På E-rewards är snabbaste sättet att tjäna poäng att säg aatt du är en 17-årig tjej i början på alla frågor, då får du typ 25-50 poäng och resten avbryts, och du går vidare till nästa undersökning.
 
You'll be rewarded 1,000 IHG® Rewards Club points when you join & complete your first survey.
Opinion Check-In


Liknar e-rewards, tröttsamt sätt att tjäna poäng...
Vill man bara hålla sitt poängsaldo vid liv så får man 5 poäng även om man
inte gör klart undersökningen.
Hm, jag fick

Thank you for your interest in becoming an Opinion Check-In member.

We are currently having trouble processing your request at this time. We would love to have you as a member, so please reach out to helpdesk@opinioncheckin.com for further assistance. A member of our Respondent Support team will be more than happy to assist you.

Thank you,
The Opinion Check-In team
 
Jag har problemet att jag har en amerikansk address (vilket krävs) men jag sitter i Europa/asien mestadels och då funkar det inte då jag har "fel" IP.
Mitt ftg har sin proxy i SE om jag kör tunnel.
Får väl "fuska" till det hela lite med lite "proxy hacking" för man får minst en undersökning per dag :)
 

Berglund

Medlem
TunnelBear borde kunna ”tunnla” dig så att du ser ut att komma ifrån amerikanskt IP nummer. Man får dessutom 500mb datatrafik varje månad helt gratis, för att prova. Duger gott till småsaker och går riktigt snabbt.

Amerikansk adress, jojo, vem har inte det? Det är ju bara att skriva in
1600 Pennsylvania Avenue ...
 
Toppen