Senaste nytt

1 000 EuroBonus-poäng för att hyra film

Kandinsky

Medlem
Fast det går lika bra att betala direkt med kort. 39 kronor betalade jag i alla fall och det ger ytterligare några poäng till mitt konto.
Du har helt rätt. Av någon anledning laddades inte sidan i min webläsare helt, varför jag uppfattade det som att man bara kunde göra insättning. De tusen poängen kostade mig till slut 3kr.:)
 

DrKlas

Medlem
Up in the air finns och är ju ett naturligt val om poängen med att hyra filmen är poängen och inte filmen. Tyvärr kostar den 9 kr så vill man optimera poäng per krona får man välja en trekronorsfilm istället. Livet som poängjägare är verkligen fyllt av svåra val ...
 
Hur länge fick ni vänta på att få era poäng? När jag försökte titta på min hyrda film fick jag hela tiden meddelandet att jag skulle installera Widevine Media Optimizer. Efter att ha installerat det 3 gånger gav jag upp. Men, jag har fått kvitto via email så det borde väl räcka för att få poängen? Man måste väl inte faktiskt se filmen för att få poängen?
 

SvartMjolk

Medlem
Hur länge fick ni vänta på att få era poäng? När jag försökte titta på min hyrda film fick jag hela tiden meddelandet att jag skulle installera Widevine Media Optimizer. Efter att ha installerat det 3 gånger gav jag upp. Men, jag har fått kvitto via email så det borde väl räcka för att få poängen? Man måste väl inte faktiskt se filmen för att få poängen?

Jag har ännu inte fått in några poäng, det brukar ju ta lite tid ibland. Jag råkade dock göra två köp, varav den ena är på 3 kr. Den filmen har jag inte tittat på och kan återkoppla sen om jag fick de 3 poängen jag borde få där.
 
Toppen