Senaste nytt

1 000 EuroBonus-poäng för att hyra film

Morgan

Medlem
Film2home betalar garanterat pengar till SAS för att Film2home får en massa nya kunder, och för att dessa kunder sedan hyr filmer. Finns andra här som är bättre på affiliate-ersättningar, men ska jag gissa så får SAS 50-100 kronor per kund som registrerar sig och 1-5% för deras transaktioner därefter. SAS ersätter sedan kundernas med Eurobonuspoäng.
 

falling

Medlem
Jag förväntade mig att det bara skulle finnas bottenskrapet av realådan på macken för 3 kr, men där fanns ju faktiskt bra filmer också. Hittar man inget man faller för fanns ju åtminsone några flygrelaterade rullar att avnjuta medans poängen trillar in: Snakes on a plane, Skyfighters och Pushing tin!
 

Jonas C

Medlem
Känns som att det kommer extremt mycket erbjudande om att tjäna extrapoäng. Dum fråga kanske men vad tjänar SAS på alla dessa erbjudanden? Betalar film2home något till SAS för denna tjänst?

Förmodligen är det Film2Home som betalar SAS för dessa 1000 poäng, så de tjänar nog en del pengar trots att folk köper filmer för 3kr.
 

FlyingFire

Medlem
Prövade, 3 kr - 20% blev 2,40, "draget" med mitt kort, kan bli billigaste poängen någonsin för mig om det funkade. Funkade det inte, så är jag 2,40 kr fattigare och inte ledsen över det.
 
Toppen