Senaste nytt

”Vip”-hotell på hotels.com

När jag gick in i hotels-appen i dag såg jag för första gången att det fanns vissa hotell som står som ”vip” där jag som guldmedlem kan få vissa extra saker, som fritt wi-fi, frukost eller liknande.

Är det här helt nytt? Jag har inte fått nåt mail om det och aldrig sett det tidigare.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

aldrighemma

Medlem
När jag gick in i hotels-appen i dag såg jag för första gången att det fanns vissa hotell som står som ”vip” där jag som guldmedlem kan få vissa extra saker, som fritt wi-fi, frukost eller liknande.

Är det här helt nytt? Jag har inte fått nåt mail om det och aldrig sett det tidigare.
Kan det vara så att du nyligen blivit silver eller guld hos hotels.com? Det har funnits rätt länge tror jag, men erbjudanden får man efter sin nivå.
 
Kan det vara så att du nyligen blivit silver eller guld hos hotels.com? Det har funnits rätt länge tror jag, men erbjudanden får man efter sin nivå.
Nej. Har växlat mellan guld och silver sedan 2012, så det är inga nya nivåer för mig.

Jag reagerade just därför att jag inte tyckt att jag fått något värde alls av nivåerna på hotels.
 

Christian_W

Medlem
Loggade nyss in och kollade lite hur det ser ut för mig som är "silver" hos Hotels.com och mycket riktigt så dyker det upp "Vip" på vissa hotell jag kikade på. Det ingick diverse drycker /pp under vistelsen bla.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen