I torsdags bokade jag en tor ARN-MIA för mig och familjen i jul. Ringde in via gamla Tallinn-numret och tänkte att det skulle fungera. Kollade även senare på dagen och då fanns resan under Mina Bokningar på SAS hemsida, om än inte biljetterad. Stod att det skulle ske skyndsamt.
Surfade in i dag på SAS hemsida igen för att kolla status. Då var fyra av fem segment borttagna. Ringde SAS kundtjänst som sa att ”japp, något/någon har tagit bort dem men jag ser att de låg här tidigare”. Blev ombedd att ringa in imorgon när Eurobonus-supporten fanns på plats?
Är boten tillbaka? Eller har jag drabbats av extremt otur?
Surfade in i dag på SAS hemsida igen för att kolla status. Då var fyra av fem segment borttagna. Ringde SAS kundtjänst som sa att ”japp, något/någon har tagit bort dem men jag ser att de låg här tidigare”. Blev ombedd att ringa in imorgon när Eurobonus-supporten fanns på plats?
Är boten tillbaka? Eller har jag drabbats av extremt otur?