Mina biljetter är borta. De kan ej boka reveneue. Vägrar ersättning. vill jag ska boka TAP och betala nya skatter utan att först få tillbaka de ca 9k jag redan ligger ute med. Blev en ganska lång dialog om att det är helt orimligt jag ska betala 10k till för sämre biljetter utan att få tillbaka de gamla. Vilket jag inte tänker göra utan att först få tillbaka pengarna. Han skickade ärendet till supervisor....
Därmed ska jag tydligen nu få tillbaka alla skatter poäng och vouchers....
Fruktansvärt besviken och försöker ringa talinn igen för att ta det ett varv till med någon annan.
Frågar om de tänker ersätta detta på något vis. Han svarar nej. Varpå jag frågar om han tycker det är rimligt. Han svarar att han inte kan bedöma det och ber mig fylla i något formulär på hemsidan....
Jävligt märkligt vissa får revenue och vissa blir totaltvägrade viilket jag nämnde.
Kan säga att jag varit extremt trevlig, saklig i mitt bemötande.
Jeg mistet 2 billetter til MLE med TK Business til sommeren, da jeg ringte(SAS ikke 2-4-1 telfonen) snakket jeg med en hyggelig svenske som sa han ikke hadde myndighet til å løse dette selv, men skulle sende det videre til Eurobonus/booking avdelingen som tok seg av dette... etter 2 timer fikk jeg nye revenue billeter(klasse Z og D)..