Senaste nytt

Överraskade med SAS Business

palmen

Moderator
BCs mest gillade inlägg? Vi verkar vara rätt många som gillar din överraskning!

Visa bifogad bild 88660
Finns ett inlägg från @Berglund där han hjälpte en medresenär som jag tror har likes i samma omfång, även när @Dr. Miles kom tillbaka efter ett litet uppehåll så var det många likes.

Tyvärr kommer jag inte åt att titta mest likeade inlägg, hade varit lite kul. Men godhjärtade insatser och reserapporter är onekligen väldigt uppskattade.
 

Voyageur

Medlem
Gjort något liknande ett par år sen att bjuda ens egen förälder till New York, som aldrig riktigt rest och än mindre i premium kabin. Minen och minnen från den resan blir obeskrivliga även år efter. Förstår därför hur mycket din gest förmodligen betydde i sammanhanget!
 
Tog med min mamma på hemlig resa till Kina med SAS i business för 5-7år sedan, hon såg vart vi skulle vid gaten i CPH. Lite meck med att ordna visum med hennes pass utan hennes vetskap.... Hon tyckte om det där med lounger på flygplatser och hotell och vi hade det riktigt trevligt.
 

Big Birger

Medlem
Tog med min mamma på hemlig resa till Kina med SAS i business för 5-7år sedan, hon såg vart vi skulle vid gaten i CPH. Lite meck med att ordna visum med hennes pass utan hennes vetskap.... Hon tyckte om det där med lounger på flygplatser och hotell och vi hade det riktigt trevligt.
Min kära fru försökte något motsvarande i mindre skala, men det blev svårt med själva överraskningsmomentet när hon tyckte hon var extra smart som lade till mitt EuroBonusnummer i bokningen. Vips dök det upp en SAS-flight till Amsterdam i appen. :)
 
Toppen