Senaste nytt

Övernatta på Arlanda eller Gardermoen. Vilket är bäst?

Zniper

Medlem
Jag sitter och funderar på att boka en resa till Miami från Oslo och med anslutningar så hinner jag inte flyga samma morgon utan måste övernatta på antingen Arlanda/Gardemoen. Har guldkort hos Radisson och det finns ju Blu hotel på båda ställena, något som är att föredra? Någon utav guldloungerna som är att föredra?(EBG) Har aldrig flugit från Oslo
 

mha321

Medlem
Arlanda torde vara betydligt billigare om du tänkte dig att äta någonstans utanför loungen om inte annat :)

Jag skulle hålla Oslo-loungen för snäppet bättre än Arlanda, men det är inga gigantiska skillnader.

Har bara bott på Park Inn Gardemoen och det var riktigt bra, men jag kan inte jämföra med de andra Carlson-hotellen.
 

jsn

Medlem
Jag skulle välja Osla av det enkla skälet att jag skulle få en dryg timme till på morgonen innan jag var tvungen att sitta på ett flygplan... Det blir en tillräckligt lång dag iaf.
 

Zniper

Medlem
Jag skulle välja Osla av det enkla skälet att jag skulle få en dryg timme till på morgonen innan jag var tvungen att sitta på ett flygplan... Det blir en tillräckligt lång dag iaf.

God poäng som jag inte tänkt på speciellt eftersom jag ska åka med min dotter (5år)
 

Agö

Medlem
Jag skulle välja Osla av det enkla skälet att jag skulle få en dryg timme till på morgonen innan jag var tvungen att sitta på ett flygplan... Det blir en tillräckligt lång dag iaf.
Enig. Samt minimera risken för inställt flyg m m från Stockholm.
 
Toppen