Övernatta på Arlanda eller Gardermoen. Vilket är bäst?

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Zniper, 27 Mars 2017.

1. Zniper

Zniper Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag sitter och funderar på att boka en resa till Miami från Oslo och med anslutningar så hinner jag inte flyga samma morgon utan måste övernatta på antingen Arlanda/Gardemoen. Har guldkort hos Radisson och det finns ju Blu hotel på båda ställena, något som är att föredra? Någon utav guldloungerna som är att föredra?(EBG) Har aldrig flugit från Oslo

2. mha321

mha321 Medlem

Arlanda torde vara betydligt billigare om du tänkte dig att äta någonstans utanför loungen om inte annat :)

Jag skulle hålla Oslo-loungen för snäppet bättre än Arlanda, men det är inga gigantiska skillnader.

Har bara bott på Park Inn Gardemoen och det var riktigt bra, men jag kan inte jämföra med de andra Carlson-hotellen.

Gus och Zniper gillar detta.
  3. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle välja Osla av det enkla skälet att jag skulle få en dryg timme till på morgonen innan jag var tvungen att sitta på ett flygplan... Det blir en tillräckligt lång dag iaf.

Gus och Agö gillar detta.
  4. Zniper

Zniper Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    God poäng som jag inte tänkt på speciellt eftersom jag ska åka med min dotter (5år)

5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enig. Samt minimera risken för inställt flyg m m från Stockholm.

Zniper gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!