Senaste nytt

Önskar få till en bonusresa Stockholm-San Francisco i business/first, Star Alliance

jurgenb

Medlem
Magino hur fick du hela rutten från ARN-FRA-DFW-SFO ? får inte riktigt till det på awardtravlr, får man söka en i taget el? Verkar ej heller gå att söka return trips eller har jag missat något vitalt? :)
 

jurgenb

Medlem
Alt om du hade flightnumrena på ARN-FRA och hemresans.. är inte lika snabb som du är :) Grymt hittat hur som !

Jag jobbar mig så sakteliga igenom, men tack ändå :)
 
Last edited:

Magino

Medlem
att bara söka från ARN-SFO ger dig inte många träffar. bästa sättet är att söka alla legs en i taget, ibland två, och pussla ihop en resa. Här måste man tänka på att ha tillräckligt med tid mellan fligtherna.
på awardtravlr kan man inte söka tur och retur samtidigt utan endast enkel.
 

jurgenb

Medlem
Japp förstod det, lite snurrigt men bra ingångsvärden från dig :) håller på att beta av, kan ju bli en skön tripp!
 

Magino

Medlem
verkar som någon bokade sista platsen på flighten mellan SFO-ORD rakt framför näsan på oss. hittar den inte längre :(
men du hittade i ekonomi mellan sfo-bos finns fortfarande
 

jurgenb

Medlem
Hittade en annan routing, väntar på att min kontakt på SAS bokar in skiten bara, återkommer hurvida det går bra el ej..
Landar en sån här trip inom *A Europe - North America i First ala 145000 POÄNG t/r ?
 
Last edited:

Magino

Medlem
Lycka till, ser med spänning fram emot hur det hela slutar och trip reporten efter resan :) 145' poäng låter korrekt.
 

jurgenb

Medlem
Om man hittar dom på AwardTravelr hur tillförlitlig är den sajten med tillgängligheten (eller visar den bara potentiella) och att man därefter får jaga via ExpertFlyer osv?
 
Toppen