Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Kaik, 10 Juli 2020.

1. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du tänker på den avgången kring 09:00 som flygs av en B757-200? Den har jag för länge sen när den gick året om sett platser på men inte något sedan de bara flugit säsongsmässigt på Arlanda (maj-september).

2. ericwg

ericwg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet inte tiden men det låter rätt, precis. Rika amerikaner kanske fyller business o planet utan problem. Annars är det ju ett bra alternativ till SAS.

Tack för svar.

3. När det var en åretruntrutt gick det att boka denna men säsongsrutten i Polaris har varit svår. Det är också bara 16 platser.

När jag tittar i appen så verkar det vara 5-6 uppgradering varje dag: alltså United-medlemmar som använder olika förmån att uppgradera. Gissningsvis så väljer United lämna denna förmån till Elite-status istället för att släppa till Star Alliance. Lite som SAS gör med olika former av uppgraderingar.

Trevlig rutt: åkt den oftare än SAS på rutten ARN-EWR senaste 10 åren. Men jag skulle inte vilja sitta bak i denna. Märklig mat senast dock i Polaris med frukost från Arlanda, det var juni 2019.

4. Flyer722

Flyer722 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kom fram efter några minuter och lyckades boka 2 suites med ana till haneda. Osäker om det blir något (slutet på oktober).

5. Reuben Welsh

Reuben Welsh Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bwaaaah :( precis vad jag ville boka, fanns massor igår men inget idag när jag kikar i Mars/april 2021 :(

Judas kiss och flatwhite gillar detta.
  6. El0

El0 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Yes box.

Precis bokat vinterresan till Nya Zeeland (slutet jan) för mig och kompisen, lyckades hitta BR (AMS-TPE) så är mer än nöjd. :) Som bonus blir det HND-FRA med ANA first, eller ska man hypa upp det och säga "THE Suite" på hemresan.

Rutten blev:
    ARN-AMS-TPE-ICN-AKL-ICN-HND-FRA-ARN
    Allt i Business, förutom ICN-HND i economy (kul med kontrast gissar jag..) och HND-FRA i first.

Lycka till! :)

martin.agren, wenne87 och Pineapple cake gillar detta.
  7. Ford Prefect

Ford Prefect Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stort tack till Forumet. Precis bokat min första F med ANA till HND i maj. Ska bli spännande att jämföra med Lufthansa F.
    Blev via MUC båda vägarna, så missar suite.

Ringde kl 9 prick, EBD, och fick vänta 10 sek i kö :)

sbbn017, El0 och HammertimeLH44 gillar detta.
  8. Reuben Welsh

Reuben Welsh Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    6e maj
    Tokyo, JP (HND) to Munich, DE (MUC)
    12:30 pm - 5:20 pm (11h 50m)
    NH 217 | Boeing 777-300ER

Är detta nya eller gamla Förstaklassen med ANA? Någon som vet hur man ser om det är dom uppgraderade eller gamla?

9. Homer

Homer Medlem

nya bara till FRA

Reuben Welsh gillar detta.
  10. HammertimeLH44

HammertimeLH44 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är gamla. Gå in på ANAs hemsida och gör en låtsasbokning på det datumet så ser man att det INTE står THE Suite på den flighten.

Reuben Welsh gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!