Senaste nytt

Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

Jag skulle också vilja boka något kring jul eller möjligen till mars/april nästa år, men man vet ju inte om det blir möjligt...
 

Gizmo79

Medlem
Ringde precis Tallin och kom fram på 2 minuter. Dock när jag sen sa vilken rutt jag ville boka tog det stop.
Jag ville boka business Got - Sin med byte i FRA och IST, men hon ville inte söka leg för leg utan sökte bara GOT - SIN och hittade ingen tillgänglighet.

Är det så det är nuförtiden eller är det läge för en HUACA?
 
Tänkte ge det ett försök att boka imorgon. Nån som lyckats boka IST - FRA eller liknande med Turkish? Läste nån post att dom inte släppt dom biljetterna till Eurobonus
Jag har en resa vid årskiftet med ARN-FRA-IST-DPS på utresan. Då med Lufthansa ARN-FRA och FRA-IST men sen Turkish därifrån.
På hemresan är det dock Turkish IST-MUC.
 

aikelo

Medlem
Ringde precis Tallin och kom fram på 2 minuter. Dock när jag sen sa vilken rutt jag ville boka tog det stop.
Jag ville boka business Got - Sin med byte i FRA och IST, men hon ville inte söka leg för leg utan sökte bara GOT - SIN och hittade ingen tillgänglighet.

Är det så det är nuförtiden eller är det läge för en HUACA?
När jag ringde igår försökte agenten börja från start till mål. Jag bad om att få lägga till det "långa svåra" benet först och det gick hon med på.
 

sandek

Medlem
Kan man köra Business en väg och First en väg? Vad blir poängkostnaden för sverige till asien med Lufthansa?
 
Toppen