Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Kaik, 10 Juli 2020.

1. NorregardInvest

NorregardInvest Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ringde 09:50 och blev klar 11:30 varav 20min aktivitet och resten väntan :) dock gick det som planerat. Nu är resan till Cancun i Jan bokad.

Gus och Johan Gott gillar detta.
  2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Nej United visar rätt antal i tillgänglighet, kan du boka 2 platser via United kan du boka 2 platser med Eurobonus. Kan United bara boka 1 plats så är det med extremt stor sannolikhet även så att Eurobonus bara kan boka 1 plats.
    Alla mina sökningar där jag jämfört tillgänglighet så har ANA F på United stämt till 100% med Eurobonus tillgänglighet.

Gus och Magnus Lindskog gillar detta.
  3. Johan Franzén

Johan Franzén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ringde precis och fick inte veta vilken plats i kön jag har. Någon som nyligen har ringt och har status på kötid? :) (Har EBG)

4. Per N

Per N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kom precis fram efter ca 1:15 tim. Det blev mitt andra försök.

Johan Franzén gillar detta.
  5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Räkna med 1-2h åtminstone, allt annat är bonus

6. Rodnt

Rodnt Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ni var snabba på att hugga ANA F-platserna! När jag kollade igårkväll fanns ett tiotal datum för vår planerade resa enligt Uniteds sökmotor, när jag ringde hade jag 4 kvar, när jag kom fram efter ca 1:20 i kö så fanns bara ett av dem kvar. Men den lyckades jag hugga! Väldigt nöjd och åter igen levererar detta fantastiska forum!

Johan Gott, LSH och Samosaguas gillar detta.
  7. HammertimeLH44

HammertimeLH44 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som lyckats boka någonting med Thai? Eller är det fortsatt 89 dagar på det?

8. Lukas S

Lukas S Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tog 1h 30m att komma fram nu. De tog alla uppgifter och sa att det skulle ta lite tid att fixa men att jag inte behövde oroa mig. Kort därpå försvann bokningen helt från SAS-appen. Bådar gott :)

9. DanielKif

DanielKif Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fortf 89 dagar. Men dessa dagar är helt öppna :)

HammertimeLH44 gillar detta.
  10. Frisk78

Frisk78 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite offtopic men det har ju i alla fall med Tallin-bokning att göra:

Går det att betala skatter och ev. bokningsavgift med voucher från Sas när jag ska boka en 2-4-1?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!