Senaste nytt

Återigen möjligt att boka 2-4-1 med Eurobonus på hela Star Alliance (2020-07-10)

Lukas S

Medlem
Lite spännande att följa detta live, inte sant?

37 minuter and counting här och har inget könummer.

Hoppas att det jag hittade på United faktiskt finns så att detta inte blir en stor waste of time.
 

Capa

Medlem
Riktigt skumt, agenten hittade önskvärda platser med ANA men agenten påstår att flygbolaget "doesn't confirm the booking". Är det någon annan som har haft samma problem med ANA idag? HUACA?
 

Lukas S

Medlem
Riktigt skumt, agenten hittade önskvärda platser med ANA men agenten påstår att flygbolaget "doesn't confirm the booking". Är det någon annan som har haft samma problem med ANA idag? HUACA?

Fick samma svar i slutet av förra året när jag bokade award med Turkish via telefon med SAS. La på och ringde igen och då löste det sig direkt. (Men misstänker att det kanske inte är så nu pga covid.)
 

Capa

Medlem
Fick samma svar i slutet av förra året när jag bokade award med Turkish via telefon med SAS. La på och ringde igen och då löste det sig direkt. (Men misstänker att det kanske inte är så nu pga covid.)

Lite så men då jag inte är ensam om detta så tror jag att det finns spärrar nu pga Covid. Dock verkar det som att @Mattias Holmén lyckades puncha igenom ett par bokningar i fredags :).
 

Maja

Medlem
Är det någon som fått klarhet i om SQ har blockat Eurobonus helt, eller om man ska vänta och hoppas på ett mirakel?

Hur är det med de vouchers som fick aug-20 som utgångsdatum efter inställda flighter nu tack vare Corona, blev de förlängda?

Vill helst flyga SQ till Singapore, men det finns inget, däremot Swiss. Ska jag bara hugga dessa platser, förutsatt att de finns kvar och sitta nöjd i båten då det är sagt att jag en kan göra några ändringar med aug-20-vouchers?

Input ang. Swiss vs. SQ? Har flugit Swiss till Miami och det var helt okej, men inbillar mig att SQ är så mycket bättre. Kanske är att höja dem för mycket till skyarna?
 
Toppen