Ok, för mig är det några månader gammalt.Jo, AMEX har fört över pengarna till OT, men jag har inte betalat fakturan ännu. Så de ligger ute med pengarna för stunden och är väl rätt måna om att jag "får tillbaka" mina pengar eller att de själva får sina pengar på något vis.
Jag är säker på att den jag pratade med sa så till mig per telefon. När jag blev irriterad och sa att det är ju galet. Tänk om jag ansökt om uppgradering i november och dom vet redan nu att de inte kan ge mig den tjänst de sålt ska jag behöva vänta tills dess? Då hävdade han att det var 4-5 arbetsdagar fr o m då. Tror inte på det. Fick standardmailet idag om min flight idag. Sista jag ansökt om är nästa helg så jag orkar inte bråka så mycket. Har inte den tiden.Betalade för en ansökan om uppgradering för flight i juli. Efter mail fram och tillbaks utan resultat inledde jag en "tvist" genom Paypal för några dagar sedan. Fick idag mail från Optiontown att uppgraderingen inte gått igenom (standardmailet). I mailet anges att återbetalning kommer att ske inom 5 dagar efter flightens avgång.
Samma för mig. Jag har inte tiden att bråka men kommer vända mig till Amex och hävda att min leverans kommer inte att ske. Åker först i september.Jag är säker på att den jag pratade med sa så till mig per telefon. När jag blev irriterad och sa att det är ju galet. Tänk om jag ansökt om uppgradering i november och dom vet redan nu att de inte kan ge mig den tjänst de sålt ska jag behöva vänta tills dess? Då hävdade han att det var 4-5 arbetsdagar fr o m då. Tror inte på det. Fick standardmailet idag om min flight idag. Sista jag ansökt om är nästa helg så jag orkar inte bråka så mycket. Har inte den tiden.