Återbetalning av Optiontown på resor efter 25 april?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Vaniljvodka, 12 April 2016.

1. MWi

MWi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har också fått allt mitt tillbaka nu, mycket skönt

2. Abbs

Abbs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fått tillbaka för en resa uppdelat i tre transaktioner.. 4000, 400 och 400 cirkus i svenska kronor. Någon annan som upplevt det? Hoppas resten kommer i nästa vecka.

3. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Idag fick jag mail om att de inte kommer kunna uppgradera mig i september, inte så konstigt iom att jag avbokade redan för 2mån sedan....

enlunda och SNIFF gillar detta.
  4. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick ett mail i fredags att min resa den 12 sep mellan MAN-OSL inte har blivit uppgraderad, återbetalning kommer att ske inom 5 arbetsdagar. Den där OT hade jag glömt.

5. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick på MAN-OSL och det återbetalds 66 euro, såg på återbetalningen att jag även sökt ARN-MAN för 44Euro vilket inte var återbetalt. Kontaktade MasterCard och det bekräftade att det endast var 66 Euro insatt på mitt konto som inte ändvänds lägre.
    Skrev till OT och efter 1 timme fick jag svar
    upload_2016-9-21_14-11-39.png
    Kollade detta angående tråden om SAS återbetalningar och upptäckte detta där för Om du har utnyttjat Deals | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!