Återbetalning av bilhyra via Holiday Autos - Voucher, nej tack.

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Big Birger, 12 Maj 2020.

  1. Big Birger

    Big Birger Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Hade hyrt en bil på Okinawa i juni som av uppenbara skäl inte kommer att kunna användas. Gick in för att avboka, eftersom jag hyrt med "gratis avbokning med återbetalning". Via webbsidan kunde jag bara välja "återbetalning med voucher" som är giltig i 24 månader. Hmm. Inte nöjd.

    Testade att nå kundservice mitt på dagen via chatt. Fick plats 1 i kön, men efter 30 minuter gav jag upp.

    Provade av någon anledning senare på kvällen och kom direkt fram till en person på kundservice som på nolltid avbokade min hyrbil och drog igång processen med återbetalning av pengarna. Bekräftelsemejl på direkten.

    Jag hade förväntat mig betydligt mera strul och elände än detta lyckliga slut. Blev nästan snopen och besviken. :)
     
    Berglund, Brandforce, Mr Basic och 2 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×