Senaste nytt

Även Malev kör status matchning

rob74

Medlem
Söndag kväll bär det av till BUD för statusmatchning till Malév Gold. Noterade att deras hemsida återigen visar erbjudandet.
Dock är det sämre med uppgradering via Optiontown. Visa fortfarande "OTu Not Available" för både ARN-BUD och BUD-GOT.
I och för sig verkar det inte vara ont om platser på dessa flyg, så det kanske är därför de inte släpper till? :confused:
Missade att det var check-in via internet redan 36 timmar före. Var placerad på rad 14, men ändrade till 5C.
 

rob74

Medlem
Har precis mailat in till Malév om statusmatchning. Nedräkningen kan börja...

Fick svar redan samma dag, vid 22-tiden, att ärendet var överlämnat till dem de berörde och att svar på förfrågan meddelas senare.
Har inget svar ännu, men när jag nu på morgonen loggade in så står det jag är "GOLD"!
Så det gick ju snabbt - knappt 5 dagar! :)

Får se när kortet dyker upp då.
 

Jacob

Medlem
Fick svar redan samma dag, vid 22-tiden, att ärendet var överlämnat till dem de berörde och att svar på förfrågan meddelas senare.
Har inget svar ännu, men när jag nu på morgonen loggade in så står det jag är "GOLD"!
Så det gick ju snabbt - knappt 5 dagar! :)
Själva status matchningen gick även i mitt fall snabbt, däremot tog det en hyfsad stund innan kortet dök upp.

Måste också säga att Malev är dåliga på kommunikation. Sedan jag blev medlem i deras bonusprogram i slutet på våren har det inte kommit ett enda mail och inte ett enda utskick.
Jag uppskattar guldkortet och möjligheten till status matchning, men det skulle vara kul med lite mer information och något erbjudande då och då från Malev Duna Club.
 

rob74

Medlem
Jacob:18023 skrev:
Måste också säga att Malev är dåliga på kommunikation. Sedan jag blev medlem i deras bonusprogram i slutet på våren har det inte kommit ett enda mail och inte ett enda utskick.
Jag uppskattar guldkortet och möjligheten till status matchning, men det skulle vara kul med lite mer information och något erbjudande då och då från Malev Duna Club.

Fick faktiskt nyligen ett nyhetsbrev från Duna Club. Får väl se hur fortsättningen ter sig.
 

Gnopps

Medlem
Måste också säga att Malev är dåliga på kommunikation. Sedan jag blev medlem i deras bonusprogram i slutet på våren har det inte kommit ett enda mail och inte ett enda utskick.
Jag uppskattar guldkortet och möjligheten till status matchning, men det skulle vara kul med lite mer information och något erbjudande då och då från Malev Duna Club.
Skumt att de inte satsar mer. Med en matchad guldkund har de all möjlighet att proppa dig full med propaganda för att få dig att stanna, å de vet att du troligtvis kan ge dem en del kassaklirr.
 

rob74

Medlem
Idag låg det ett Malév Guldkort och väntade i brevlådan!
Det tog alltså strax under 4 veckor från det att jag mailade dem om statusmatchningen.
Jag är dock lite fundersam över giltighetstiden...

MA Gold_red2.jpg

Synpunkter, kommentarer? :)
 
Toppen