rob74
Medlem
Jag skickade med en printscreen på deras sida som jag hade sparat...
Tänkte faktiskt göra precis samma sak!
Tack, i alla fall och gratulerar till Guldet!
Jag skickade med en printscreen på deras sida som jag hade sparat...
Har precis mailat in till Malév om statusmatchning. Nedräkningen kan börja...
Själva status matchningen gick även i mitt fall snabbt, däremot tog det en hyfsad stund innan kortet dök upp.Fick svar redan samma dag, vid 22-tiden, att ärendet var överlämnat till dem de berörde och att svar på förfrågan meddelas senare.
Har inget svar ännu, men när jag nu på morgonen loggade in så står det jag är "GOLD"!
Så det gick ju snabbt - knappt 5 dagar!
Jacob:18023 skrev:Måste också säga att Malev är dåliga på kommunikation. Sedan jag blev medlem i deras bonusprogram i slutet på våren har det inte kommit ett enda mail och inte ett enda utskick.
Jag uppskattar guldkortet och möjligheten till status matchning, men det skulle vara kul med lite mer information och något erbjudande då och då från Malev Duna Club.
Skumt att de inte satsar mer. Med en matchad guldkund har de all möjlighet att proppa dig full med propaganda för att få dig att stanna, å de vet att du troligtvis kan ge dem en del kassaklirr.Måste också säga att Malev är dåliga på kommunikation. Sedan jag blev medlem i deras bonusprogram i slutet på våren har det inte kommit ett enda mail och inte ett enda utskick.
Jag uppskattar guldkortet och möjligheten till status matchning, men det skulle vara kul med lite mer information och något erbjudande då och då från Malev Duna Club.
Där ser man. Vad hände med mitt nyhetsbrev?Fick faktiskt nyligen ett nyhetsbrev från Duna Club. Får väl se hur fortsättningen ter sig.
Haha!! Vilken blunder.Jag är dock lite fundersam över giltighetstiden...