Senaste nytt

Är loungen värt besöket och besväret?

Dr. Miles

Expert
I Singapore Changi klarar man utan lounge. Om man är sysslolös, kan man ta en runda och leta efter den här toaletten.
Däremot i Bangkok blir det nog jobbigt då åker man till flygplats lite tidigare ifall taxin fastnar i kön.
 

A380*G

Medlem
För mig är lounger ett bra väntrum före och ibland efter en flygning, inget mer. Undantag för FCL/FCT i MUC/FRA.
 
Nu är jag ombord och allt om loungen är glömd. Verkligen finns det flygplatsterminaler där man klarar sig utan lounge, tyvärr är inte FRA bland dessa men däremot MUC. Agehalls favorit CDG 2F är inte bästa men inte sämsta heller ;)
 

Jonas C

Medlem
Skulle nog säga tvärt om om FRA faktiskt, där klarar man sig rätt utmärkt utan lounge. Gratis tidningar och kaffe, courtesy of Lufthansa, samt stora fönster där man kan ägna flertalet timmar åt spotting.
 

jurgenb

Medlem
FRA Tower Lounge i lugnare stunderna är rätt ok faktiskt, men samma lounge under hektiska timmarna är INTE ok..
Sen beror FRA väldigt mycket på vilken pir man ränner runt på och vilken årstid.. sol, värme, cigarettlukten vid alla smoking corners som har en förmåga att spridas sjukt långa distanser är inte det fräschaste jag jag kan komma o tänka på innan en long haul
 
Toppen